Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Simek słabo jedzie.......pomóżcie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> *Naprawy*
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 1580
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Śro 16:50, 27 Gru 2006    Temat postu:

krolu3 napisał:
olo8850 napisał:
człowieku wyrzuc ta dysze od s70 nie do tego polskiego cylindra,załóz orginalną i bedziesz miał efekt,przyspiesz zapłon,zmień kondensator,
wyczysc kabel od swiecy i zmień swiece ,ustaw dobrze iglice,ustaw poziom!wyczysc wszystkie dysze,najprawdopodbniej masz zle ustawiony poziom!!!!!!!! i na s60 68 km!!!!to maks!!!!!!pzodr

BUHAHAHAHAHAHH
68 TO JA 50CMM TYLE WYCISNE
COS CI SIE POMYLILO KOLES


Może nie max ale wątpie aby o wiele więcej poszedł a 60ccm Happy Już było woele dyskusji na temat predkosci max i myśle że wyciągnęliśmy jeden wniosek, że są simsony na róznych częściach, różnie dotarte itpp i to jest przyczyną ile jaki idzie Happy
Dancing a ten cylinder i reszta to polskie czy niemieckie?:P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudnik nad Sanem

PostWysłany: Czw 11:11, 28 Gru 2006    Temat postu:

ale jemu chodziło o 60ccm na polskim cylindrze a na 50ccm oryginale to wiadomo ze tyle samo pojdzie albo i wiecej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 1580
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Czw 11:50, 28 Gru 2006    Temat postu:

Nie no chyba więcej bo to zawsze większa pojemność :wink: Choić na polakim to...hmm... ja bym tak nie robił :wink:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dancing
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Glanów

PostWysłany: Pią 17:17, 29 Gru 2006    Temat postu:

panowie ja mam orginalną 50 rozwierconą zaznaczam rozwierconą niemiecką...
a reszte części to niemieckie...
ja jest ciepły to chodzi jakby miał opóźniony zapłon czyli wolno wchodzi na obroty...
trzeba go non stop trzymać na obrotach bo zgaśnie a jak jest zimny to spokojnie sobie chodzi....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
themario
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Pią 19:38, 29 Gru 2006    Temat postu:

Też tak miałem bo się bawiłem śrubą regulacji obrotów biegu jałowego, ale teraz jest cudownie nie gaśnie, pali od 1go kopa i nie dusi się.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dancing
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Glanów

PostWysłany: Pią 22:47, 05 Sty 2007    Temat postu:

zwiększanie dawek paliwa na iglicy nic nie daje....
już próbowałem....
próbuje dalej z gaźnikiem i zapłonem...
a moze być wina pękniętej uszczeliki pod głowica ???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
olo8850
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 22:57, 05 Sty 2007    Temat postu:

eee koles nic mi sie nie pomyliło,poprostu nie masz zielonego pojęcia o simsonie i nie wypowiadaj sie na forum bo piszesz głupoty!!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:31, 05 Sty 2007    Temat postu:

tak dla twojej wiadomosci to on dostał bana :wink:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dancing
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Glanów

PostWysłany: Sob 20:22, 06 Sty 2007    Temat postu:

panowie a moze byc wina pękniętej uszczelki pod głowica ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krystian1214
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wojnicz

PostWysłany: Sob 20:46, 06 Sty 2007    Temat postu:

W oryginale nie powinno jej być (50ccm) Ale jak jest i poszła to raczej traci kompresje....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 1580
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Sob 22:21, 06 Sty 2007    Temat postu:

Ale tu chodzi o obroty a nawet z kiepską kompresją wchodził by na obroty na biegu jałowym :wink:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
markejf
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 698
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pią 11:43, 12 Sty 2007    Temat postu:

moim zdaniem trzeba było zamontować fabryczne części a nie jakieś tanie podróbki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 1580
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Pią 12:48, 12 Sty 2007    Temat postu:

Wniosek zawsze wysuwa się jeden ... lepiej troche dołożyć i zrobić raz, a porządnie niż ciąle coś robic i dokładać, ponieważ więcej zł nas to wyniesie i sie narobimy niepotrzebnie przy tym :wink:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krystian1214
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wojnicz

PostWysłany: Pią 12:56, 12 Sty 2007    Temat postu:

Nie dość że się narobimy to jeszcze nie będzie to chodziło tak jak trzeba ... jednym słowem zamiast cieszyć się jazdą będziemy "cieszyc" sie robotą Sad (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 1580
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Pią 13:00, 12 Sty 2007    Temat postu:

Niektórzy lubią i robote ( i ja czasami ) tylko z tym wydawaniem pieniędzy bez sensu jest kłopot :wink: tego chyba nikt nie lubi :lol:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> *Naprawy* Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin