|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawos51
Nowicjusz
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:01, 31 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
No dobra to jak sie ten zaplon reguluje? Bo tam nie widze zadnych srubek zeby regulowac. I czy trzeba sciagac magneto bo jezeli tak to nic z tego bo nie mam sciagacza Teraz i tak nic nie zrobie bo pada u mnie troche deszcz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Simson Fan
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 16:24, 31 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
a u mnie gorąco ze sie nie da w domu usiedziec-własnie wróciłem z długiej jazdy po miescie. trzeba sciagac magneto
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawos51
Nowicjusz
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:51, 31 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Jutro zawioze motor do takiego mechanika co sie zna na dwusuwach, naprawia pily itp. na motorach tez sie zna i zobaczymy. Zaplon na 100% nie. Silnik poprostu nie zasysa benzyny. Pamietan jak mialem motoryne to jak nie chciala zapalic jak sie popatrzylismy na swiece to byla cala od benzyny. A teraz jest suchutka, a poniewarz mam nowa swiece, wiec latwo to zobaczyc.Gaznik dobry, filtr tez (bez filtra tez probowalem zapalic i nic). Ja stawiam na simeringi. Byly jakies trefne i poprostu ulecialy. Zobaczymy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Barszcz:s51b
Simson Fan
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 21:05, 31 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Do regulacji zapłonu magneto trzeba zdejmować .lol. dobre dobre
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
D4mi4no
Nowicjusz
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:47, 31 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Nie trzeba zdejmowac magneta do regulacji zaplonu bo przeciez masz dostep bez sciagania do platynek a nawiasem mowiac to sciagacz kupilem ostatnio w sklepie za jedyne 6zl a warto bo bardzo przydatna rzecz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Simson Fan
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 22:02, 31 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
pierdole . jestem pjany
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
D4mi4no
Nowicjusz
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:10, 31 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
hehe..to wyjedz sobie teraz simsonem fajnie sie bedzie jezdzilo
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BARTI
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Środa Wielkopolska
|
Wysłany: Pon 22:27, 31 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
popieram...fajnie sie jezdzi :lol:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Simson Fan
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 22:37, 31 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
ciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiicho
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BARTI
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Środa Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 13:33, 02 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
ten zaplon sie reguluje tak...masz na plytce twornikowej za magnetem takie 2 motylki u gory i dolu...to wtedy to odkrecasz i luzujesz i regulujesz...w prawo opozniasz a w lewo przyspieszasz...odkrec siece i zobacz kiedy ci sie platynki otwieraja..musz sie otwierac 3 mm przed gornym polozeniem zwrotnym tloka...jesli sie otwieraja za pozno jak juz tlok jest na samej gorze badz juz idzie na dol..to musisz przyspieszyc(krecac plytka w lewo..ale nie mozesz przesadzic...jesli otwieraja sie zawczesnie..to musisz opoznic..(w prawo twornik)...i do teg nie trzeba magneta sciagac
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawos51
Nowicjusz
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:43, 02 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Dobra problem rozwiazany. Uleciala uszczelka (licha byla) pomiedzy dwoma polowkami silnika w tym miejscu gdzie jest komora korbowa i nie bylo kompresji
Paliwo szlo na dol tloka ale do gory to juz nie laska Jeszcze dzisiaj bede prawdopodobnie jezdzil
Ale i tak wszystkim dzieki za porady
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|