|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hamus
Bywalec
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:58, 09 Maj 2007 Temat postu: Simson nie wchodzi na obroty i jest duzo slabszy |
|
|
Witmam.Mam taki problem.Pewnego razu jade sobie na simku i nagle czuje ze robi sie coraz słabszy ,ale nic jaede dalej .Gdy zajechałem już do garażu i zgasiłem to potem juz nie chciał odpalic. :awaria
Przychodze na następny dzień i chu... nie chce odpalic ale kope dalej i wreszcie załapał.Teraz ciezko sie wkręca na obroty i słysze ze lapie ale nie chce sie wkręcic.Teraz jest duzo słabszy niz wczesniej .POMOCY co to moze byc.Z góry dzieki.
edit romek_s51 zmieniam tytuł na czytelniejszy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gangsta
Stały bywalec
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: KiElCe Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:35, 09 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
mogl ci sie przestawic zaplon platynki sie rozregulowac albo po prostu go zatarles najlepiej ustaw tlok na samym dole zdejmij glowice i zobacz w jakim stanie jest gladz cylindra i czy nie ma rys a potem sprawdz zaplon
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rudnik nad Sanem
|
Wysłany: Śro 20:52, 09 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
typowy objaw przytarcia..... chociaż mógł Ci sie klin ściąć albo coś z zapłonem raczej jak tuleja okaże sie bez rys
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hamus
Bywalec
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:13, 09 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Cylinder już sprawdzałem i nie ma zadnych widocznych rys a zapłon tez ustawiałem i dalej to samo;(
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gangsta
Stały bywalec
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: KiElCe Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:16, 10 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
a kompresje ma dobra?? jesli tak to jak radzi jerry sprawdz czy ci nie scielo klina od magneta S
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hamus
Bywalec
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:22, 10 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
no kompresje ma dobrą a klin jest taki troche przekrzywiony;(.a to moze byc od tego klina??Mi sie raczej wydaje ze sie przytarł bo cylinder to jeszcze mam nominalny.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gangsta
Stały bywalec
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: KiElCe Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:04, 10 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
sprobuj poprawic tego klina albo kup nowego(koszt pare groszy) jesli nie bedzie sie tego dalo wcisnac tak jak powinien byc gdyby byl przytarty to mialbys rysy na cylindrze i widac by bylo na tuleji ze jest przytarta na pierwszy rzut oka :wink:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radek_777_2007
Nowicjusz
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 6:58, 11 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Proponuję sprawdzić simeringi !
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michal17
Nowicjusz
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 9:54, 11 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
ja kiedyś miałem podobny przypadek. Jadę sobie i nagle zaczął tracić moc, oswracam się do tyłu a tu strasznie dymi z rury wydechowej, potem też nie chciał palić. Przyczyną by simering od strony skrzyni. Zobacz czy ci nie dymi za bardzo, a jak tak to na 90% wina simeringa. jeśli nie sprawdź zapłon i czy tło się nie przytarł. Aha i simering od strony magneta też przy okazji sprawdź
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:52, 11 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
sprawdz czy simmering jest szczelny i zaloz nowego klina
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ppp
Simson Fan
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 806
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:33, 11 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
ja tez tak kiedys miałem i sie okazało że wydech był tak zajebany nagarem.Wiec sprawdź tez wydech
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hamus
Bywalec
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:31, 11 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Simeringi na wale obydwa wymieniałem i nie dawno rozbierałem lewą strone silnika i simering był dobry, a co do tłumika to odpalałem go na samym kolanku i bylo to samo;(.Wymienie jeszcze ten klin i dam zanac.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hamus
Bywalec
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:57, 14 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Mam jeszcze jedno pytanie.Czy ten nagły zanik mocy może byc spowodowany rozwalonym łożyskiem na korbowodzie co jest w wale?
Zciągnąłęm cylinder i okazało sie że jest troche porysowany i już wykończony.Oddaje go do szlifu i będe śmigał.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|