|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzaku
Nowicjusz
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 23:29, 08 Mar 2007 Temat postu: Szarpanie na wysokich obrotach |
|
|
Witam, jak jezdze na simku i rozpedze sie troche i gdy puszczam gaz (nie trzymam sprzegla) to odczuwam (i slyszE) nieprzyjemne ocieranie sie czegos (byc moze to lancuch) czuc lekkie szarpanie i motor troche zwalnia. Co ciekawe odczuwalne jest to szczegolnie na wysokich obrotach (slychac jak by to byla perkusja ) i na jezdzie bez sprzegla. Gdy mam wcisniete sprzeglo ten problem nie wystepuje.... co to moze byc??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DuDeK2006
Nowicjusz
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Czw 23:35, 08 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Coś z koszem sprzęgłowym.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:35, 08 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Rozbierz pokrywe sprzęgła i sprawdz luzy na koszu sprzęgłowym, pewnie masz zle ustawiony dystans i ma luz prostopadle do silnika, mozna go zniwelowac stosujac podkladki dystansowe pod kosz (mozna je kupic w sklepie). Tylko pamietaj zeby nie przesadzic z tymi podkladkami, bo moze Ci wogole sprzegla nie rozlaczac.
Ps. sprawdz rowniez wewnatrz pokrywy sprzegla czy nie ma otarc od kosza.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pontoniarz
Nowicjusz
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Frombork - Elbląg
|
Wysłany: Sob 23:34, 17 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Mam podobny problem, tylko że u mnie nie ma żadnych dziwnych dźwięków.
Po prostu Simek przy wyższych obrotach przerywa, przy czym ma moc. Odpala od pierwszego kopa, iskra super, przy niskich obrotach chodzi dobrze, przy wyższych coś przerywa - szarpie. Na pewno nie jest to kwestia regulacji, ponieważ nic nie tykałem, a simek jeszcze wczoraj chodził jak marzenie...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 1:16, 18 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Sprawdz czy nie ma iskry na platynkach i czy kondensator nie jest luzny i dobrze masuje do zaplonu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł s51 najlepszy model
Simson Fan
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 516
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Rutki podlaskie
|
Wysłany: Nie 9:51, 18 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Ja mam podobny problem tylko mam elektronika. Jak jadę tak z 65km/h i mam jeszcze gazu trochę, to dodaje i silnik zaczyna tak szarpać i nie chce się więcej rozpędzać. Co to może być ?
Mam cylinder 60 ccm i może dysza w gaźniku jest za mała 70. Może powinienem założyć dyszę 72
Ps Mi tam żadna,, perkusja ''nie gra. Sory może to jest offtop ale nie chciałem zakładać nowego tematu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:58, 18 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Zdejmij gume laczaca gaznik z filtrem powietrza i wlacz ssanie. Zobacz czy wtedy bedzie szarpal.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł s51 najlepszy model
Simson Fan
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 516
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Rutki podlaskie
|
Wysłany: Nie 14:51, 18 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Czy to nie zaszkodzi silnikowi? Jazda ten kawałek bez filtra powietrza. Oczywiście będę jechał asfaltem. A jak nie będzie szarpać to co to jest ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:17, 18 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Za maly poziom paliwa w gazniku, lub zacinajacy sie zaworek iglicowy. Nic mu nie bedzie jak sie kawalek przejedziesz bez gumki na filtrze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pontoniarz
Nowicjusz
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Frombork - Elbląg
|
Wysłany: Nie 18:51, 18 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
U mnie okazało się czemu przerywa... pomyślałem, że to wina świecy... Wykręcam patrze mokra... Okazało się, że mokra ale nie w benzynie - OLEJ.
Wał pływa w oleju. na wydechu nawet się pojawił...
Czeka mnie rozpoławianie silnika - wymiana simeringu. :cry:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł s51 najlepszy model
Simson Fan
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 516
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Rutki podlaskie
|
Wysłany: Nie 19:46, 18 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Nie no ja simeringi mam nowe wszystkie, a moto nie dymi jak ciepły prawie wcale. Pali zimny od 2 a ciepły z 1 kopa. Chodzi ok tylko potem mu odwala. W poniedziałek zrobie tak jak KnightRider pisze
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:19, 18 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Nie trzeba rozpolawiac silnika do wymiany siemeringu!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pontoniarz
Nowicjusz
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Frombork - Elbląg
|
Wysłany: Pon 15:20, 19 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
A jak wymienić simmering bez rozpoławiania silnika? I jak dojść do tego, który jest uszkodzony? wymieniać oba? A jak go w ogóle wyjąć? Po prostu go wydłubać jakimś śrubokrętem albo czymś podobnym?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rudnik nad Sanem
|
Wysłany: Pon 15:52, 19 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
cieknąć może tylko jeden simeing.
Ten od sprzegła bo tylko on graniczy z komorą gdzie jest olej. A ten drugi od magneta nie. Da sie wymienić simering bez rozpoławiania. Należy go poprostu wydłubać srubokretem cienkim jakimś.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:44, 19 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Wymien oba, kosztuja 3zl sztuka. Jesli chodzi o ich wymiane: Ten od magneta: zdejmujesz magneto, zaplon, wkrecasz w siemering wkreta i wyszarpujesz siemering razem z wkretem. To samo tyczy sie siemeringu od strony sprzegla, tyle ze musisz zdjac zebatke zdawcza walu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|