|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jaco5099
Nowicjusz
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Wto 23:21, 09 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
jeżdziłem na rożnych gażnikach 16n1,16n3-rożne typy po binga i jednoznacznie musze stwierdzić że najlepszy jest 16n1-11
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:25, 09 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
To rozwiercanie jest bezpieczne, gdyz wycisnal pod prasa rozpylacz. (widac na foto). Ja nie wyciskalem wiec trzeba bardzo uwazac zeby go nie uszkodzic wiertłem. Po tym zabiegu trzeba pamietac, ze jest taka malenka dziurka w dolocie gaźnika, ktora odpowiada za dostarczanie paliwa na biegu jałowym (mowa o modelu 16N1). Bez tego malenkiego otworu nie bedzie wolnych obrotow.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rudnik nad Sanem
|
Wysłany: Nie 0:25, 14 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
zgadzam sie 16N1-11 i 16N3-4 są najlepsze ale oczywsice orygianły a nie podróby za 60zł
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gangsta
Stały bywalec
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: KiElCe Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:27, 14 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
ja mam gaznik 16N1-11 i nie narzekam ale dlaczego niby sa najlepsze :? :?:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rudnik nad Sanem
|
Wysłany: Nie 12:32, 14 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
bo na swoim miałem juz wszystkie chyba gażniki zamontowane i żebyś nie wiem jak wyregulował to 16N1-11 i 16N3-4 i tak będą najlepiej sie spisywały no i ten 16N3-3 też dobry poprostu opryginalne są najlepsze bo na nieoryginalnym za 60zł to simek mi szedł o 10 km/h mniej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dancing
Bywalec
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Glanów
|
Wysłany: Wto 1:58, 16 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
a jak w innym temaci mi pisali że wina mojego problemu to gaźnik....
to co mam go wymienic ???
piszecie żeby nie wymieniać to co ja mam zrobić ???
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rudnik nad Sanem
|
Wysłany: Wto 9:32, 16 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
ja tam mam cylek 60ccm i mi nic nie puchnie tylko że ja dałem za niego 200zł :lol: :lol:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:05, 16 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Wyregulowac. Opisane masz dokladnie jak (do Dancing)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamilion2
Nowicjusz
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: opoczno
|
Wysłany: Pią 20:49, 19 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
hej wiem ze nie na temat ale chcem zrobic szlif mojego sima (s51) ale okazało sie ze miał juz robione 4 szlify wiec tu mam pytanie ile razy mozna robic szlif?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:00, 19 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Jeden szlif obejmuje 0,25mm tulei cylindra. Nominalny tłok to 38mm, wiec po 4 szlifach ma 39mm. Maksimum jakie mozna zeszlifowac to 41,5mm(60ccm), czyli 13 szlifow.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|