Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szlif i gaznik
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> *Naprawy*
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jaco5099
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Wto 23:21, 09 Sty 2007    Temat postu:

jeżdziłem na rożnych gażnikach 16n1,16n3-rożne typy po binga i jednoznacznie musze stwierdzić że najlepszy jest 16n1-11
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:25, 09 Sty 2007    Temat postu:

To rozwiercanie jest bezpieczne, gdyz wycisnal pod prasa rozpylacz. (widac na foto). Ja nie wyciskalem wiec trzeba bardzo uwazac zeby go nie uszkodzic wiertłem. Po tym zabiegu trzeba pamietac, ze jest taka malenka dziurka w dolocie gaźnika, ktora odpowiada za dostarczanie paliwa na biegu jałowym (mowa o modelu 16N1). Bez tego malenkiego otworu nie bedzie wolnych obrotow.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudnik nad Sanem

PostWysłany: Nie 0:25, 14 Sty 2007    Temat postu:

zgadzam sie 16N1-11 i 16N3-4 są najlepsze ale oczywsice orygianły a nie podróby za 60zł
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gangsta
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: KiElCe
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:27, 14 Sty 2007    Temat postu:

ja mam gaznik 16N1-11 i nie narzekam ale dlaczego niby sa najlepsze :? :?:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudnik nad Sanem

PostWysłany: Nie 12:32, 14 Sty 2007    Temat postu:

bo na swoim miałem juz wszystkie chyba gażniki zamontowane i żebyś nie wiem jak wyregulował to 16N1-11 i 16N3-4 i tak będą najlepiej sie spisywały no i ten 16N3-3 też dobry poprostu opryginalne są najlepsze bo na nieoryginalnym za 60zł to simek mi szedł o 10 km/h mniej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dancing
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Glanów

PostWysłany: Wto 1:58, 16 Sty 2007    Temat postu:

a jak w innym temaci mi pisali że wina mojego problemu to gaźnik....
to co mam go wymienic ???
piszecie żeby nie wymieniać to co ja mam zrobić ???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudnik nad Sanem

PostWysłany: Wto 9:32, 16 Sty 2007    Temat postu:

ja tam mam cylek 60ccm i mi nic nie puchnie tylko że ja dałem za niego 200zł :lol: :lol:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:05, 16 Sty 2007    Temat postu:

Wyregulowac. Opisane masz dokladnie jak (do Dancing)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamilion2
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: opoczno

PostWysłany: Pią 20:49, 19 Sty 2007    Temat postu:

hej wiem ze nie na temat ale chcem zrobic szlif mojego sima (s51) ale okazało sie ze miał juz robione 4 szlify wiec tu mam pytanie ile razy mozna robic szlif?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:00, 19 Sty 2007    Temat postu:

Jeden szlif obejmuje 0,25mm tulei cylindra. Nominalny tłok to 38mm, wiec po 4 szlifach ma 39mm. Maksimum jakie mozna zeszlifowac to 41,5mm(60ccm), czyli 13 szlifow.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> *Naprawy* Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin