|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mex500
Z Simsonem na ty
Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 3149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Chrzanów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:25, 09 Sty 2007 Temat postu: Szlif i gaznik |
|
|
Czesc.Sluchajcie mam pytanie,zastanawiam sie nad szlifem w moim Simaku...i w zwiazku z tym 3 pytania...
1.ile kosztuje szlif (z tlokiem itd. i z zalozeniem)
2.czy to podniesie moc i ew. vmax (bardziej mi na mocy zalezy)
3.czy sie to oplaca robic czy lepiej zostawic tak jak jest bo jest drogi i nic nie pomoze...?
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mex500
Z Simsonem na ty
Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 3149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Chrzanów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:37, 09 Sty 2007 Temat postu: Re: Szlif |
|
|
mex500 napisał: | Czesc.Sluchajcie mam pytanie,zastanawiam sie nad szlifem w moim Simaku...i w zwiazku z tym 3 pytania...
1.ile kosztuje szlif (z tlokiem itd. i z zalozeniem)
2.czy to podniesie moc i ew. vmax (bardziej mi na mocy zalezy)
3.czy sie to oplaca robic czy lepiej zostawic tak jak jest bo jest drogi i nic nie pomoze...?
jeszcze jedno - czy gaznik bing albo jakis inny od oryginalnego (mam obdajze 16N1 12) bedzie powodowal jakas roznice w mocy (ew. predkosci) czy oplaca sie inny gaznik dawac?
Pozdro |
warn
*Paweł*
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:39, 09 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Jezeli Simson jest naprawde slaby i z cylindra wydowbywaja sie dziwne dzwieki to warto zrobic. Najelpiej jest w momencie szlifu zregenerowac wał (badz go wymnienic), wymienic lozyska (chociaz na wale) siemeringi i uszczelki.
Jak masz org. cylinder, zrobisz szlif i zalozysz niemiecki tłok to naprawde bedzie fajnie chodzil.
Jeśli chodzi o gaznik - wg mnie najlepszy jest zwykly 16N1. Dobrze go zestroic, zalozyc wieksza dysze i bedzie najlepiej chodzil. BING tez jest dobrej jakosc - jednak wg. mnie (mialem go zalozonego) daje za malo paliwa, silinik sie bardzo grzeje, a wlasciwie przegrzewa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł
PREZES
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:54, 09 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
a czu nei mozna było pisac dalej w tym temacie http://www.simsonrulez.fora.pl/viewtopic.php?t=1343
tylko zakładasz nowy taki sam ??
jak jest podobny temat to w nim piszcie co jeszcze chcialibyscie o tym wiedziec :
to tak do wszystkich
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krystian1214
Simson Fan
Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wojnicz
|
Wysłany: Wto 16:54, 09 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
To jaki gaźnik lepiej założyc?!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mex500
Z Simsonem na ty
Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 3149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Chrzanów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:03, 09 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
a jest sens zakladac "sportowy" wydech?zyska cos na mocy?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:10, 09 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
wydechu nie warto zakladac sportowego, nic ci to nie da. A co do szlifu to ci powiem tak : nie będziesz miał wiecej mocy niż na nominalnym cylindrze, moze i bedzie wieksza pojemnosc ale to juz jest wyrób rzemieślniczy czyli juz nie taki trwały jak nominał. Wiec jesli nic sie nie dzieje to nie rób szlifu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krystian1214
Simson Fan
Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wojnicz
|
Wysłany: Wto 17:50, 09 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
A ja ponawiam pytanie do KnightRider Czyli jaki gaźnik inny niż bing i dlaczego?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł
PREZES
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:55, 09 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
mex500 napisał: | a jest sens zakladac "sportowy" wydech?zyska cos na mocy? |
np. LV jest sens zakładac , ale przy wiekszych pojemnosciach np 60/4 rzt :wink:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krystian1214
Simson Fan
Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wojnicz
|
Wysłany: Wto 17:58, 09 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Czyli ten sportowy aż tak dużo daje że się opłaca go zakładać już przy 60ccm ?!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł
PREZES
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:01, 09 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
mowa o LV oczywiscie :wink:
tak ale nei przy zwykłej 60 ccm tylko RZT 60 /4 czy 60/6 :wink:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:18, 09 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Jezeli ktos ma org. cylinder to bron boze nie powinien kupywac cyl 60 (tego polskiego). Ma okropne odprowadzanie ciepła, bardzo słabą tuleje, (wszsystko puchnie).
Nawet org. cylindry sie po prostu zuzywaja wiec trzeba zrobic szlif. Tylko jakis porzadny niemiecki tłok.
Gaźnik - BING moze by byl dobry ale trzeba go przestroic. Najlepsze by byly te z RZT AMAL, Dellorto, etc. ale ich koszt jest niestety za duzy. Mozna zrobic przerobke org gaźnika. Rozwiercic go i wstawic wieksza dysze. Ja mam tak zrobione u siebie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł
PREZES
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:44, 09 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
OT
tu cos jest o rozwiercaniu gaznika ( po szwabsku )
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tykiel
Bywalec
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pionki
|
Wysłany: Wto 20:29, 09 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
1. Szlif kosztuje jakieś 40 zł, nie jestem pewien! Tłok niemiecki 35 zł , pierścień tłoka niemiecki 2,50 zł/szt.
2. Zwiększy się moc (po dotarciu) v-max. też na pewno!
3. Jak już Simson nie ma dużo mocy to należy zrobić szlif! Ja Ci radzę zrobić szlif
P.S. Wszystkie części wyżej wymienione znajdziesz na tej stronce: [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DJ Paweł
Nowicjusz
Dołączył: 15 Gru 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczebrzeszyn
|
Wysłany: Wto 21:52, 09 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
jezeli szlif zostanie wykonany z odpowiednia precyzją to napewno wzrosnie moc i predkosc( u mnie tak bylo) a co do cen to roznie bywa ja np zaplacilem za szlif 25 złotych a za oryginalny niemiecki tłok z pierscieniami dalem 53 zl
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|