|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
s50 b
Bywalec
Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 18:36, 27 Wrz 2006 Temat postu: TYLKO DLA ZNAJACYCH SIE NA S50[CZY DA RADE WIEKRZY CYLINDER] |
|
|
witam!
mam pytanie czy do simsonów s50 sa cylindry 60 lub wiekrze jezeli tak to prosze o zapodanie jakiegos linka z tymi cylindrami! pozdro!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krolu
Bywalec
Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Śro 19:57, 27 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
przeszliifuj se cylinder na 60ccm a nie kupuj tych polskich bazdziewiow
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
limak
Bywalec
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice dębicy-podkarpackie
|
Wysłany: Śro 20:00, 27 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Nigdy nie napotkałem się z takimi cylindrami i wątpię żebyś taki gdzieś dostał. Choć nie jestem do końca pewny czy czasem almot nie produkuje własnię wiekszych cylindrów do s50, musiałbys napisać do nich mejla z zapytaniem. Powinni szybko odpowiedzieć A jesli nie dostaniesz zawsze pozostaja szlify ale to nie wiele daje (1 szlif to chyba 0,25 mm) Na almocie najwięklszy tłok do s50 jest na 4 szlif czyli cylinder 1 mm większy czyli nie warto bo praktycznie nie będzie różnicy...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pepe
Nowicjusz
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:03, 27 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
ażebyś miał pojemność 60 to musisz zeszlifować 3mm. Oryginalny ma 38mm a 60 ma 41 otwór w cylindrze. ja mam polską 60 i nie narzekam. kumpel mój też i jeździ na niej już 1rok.i elegancko. jak dobrzedotrzesz to bedzie git.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
limak
Bywalec
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice dębicy-podkarpackie
|
Wysłany: Śro 21:04, 27 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Wszystko fajnie...Można przeszlifować tuleje i będziemy miec większy cylinder. Tylko co z tłokiem do niego? Do s50 nie ma wiekszych tłoków niż na 4 szlif, przynajmniej ja takich nie widziałem. Pozatym nominalnie s50 ma średnicę 40 mm i trzeba było by troche więcej zeszlifować niz te 3 mm bo jest skok tłoka troche mniejszy. Szlifowanie odpada...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kUBA.pl
Stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Komarów
|
Wysłany: Czw 14:07, 28 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
A nie da rady założyć korbowodu i tłokaz s60
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krolu
Bywalec
Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Pią 20:40, 29 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
ja mialem po jednum szlifie cylinder i mial takiego kopa ze dodalem gazu odchylilem sie do tylu to on mi na jedno szedl i byl szybszy o 3km/h
a te 4 szlify to tez duzo dają wkoncu to 1mm
mi jeden szlif duzo dal a cztery to 4 razy wiecej :wink:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kUBA.pl
Stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Komarów
|
Wysłany: Pią 21:06, 29 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Korbowodu chba nie wymienisz i tak nic nie da bo skok na wale jest inny a te 4 szlify napewno coś dadzą
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|