Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

TYLKO DLA ZNAJACYCH SIE NA S50[CZY DA RADE WIEKRZY CYLINDER]

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> *Naprawy*
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
s50 b
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 18:36, 27 Wrz 2006    Temat postu: TYLKO DLA ZNAJACYCH SIE NA S50[CZY DA RADE WIEKRZY CYLINDER]

witam!
mam pytanie czy do simsonów s50 sa cylindry 60 lub wiekrze jezeli tak to prosze o zapodanie jakiegos linka z tymi cylindrami! pozdro!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krolu
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Śro 19:57, 27 Wrz 2006    Temat postu:

przeszliifuj se cylinder na 60ccm a nie kupuj tych polskich bazdziewiow
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
limak
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice dębicy-podkarpackie

PostWysłany: Śro 20:00, 27 Wrz 2006    Temat postu:

Nigdy nie napotkałem się z takimi cylindrami i wątpię żebyś taki gdzieś dostał. Choć nie jestem do końca pewny czy czasem almot nie produkuje własnię wiekszych cylindrów do s50, musiałbys napisać do nich mejla z zapytaniem. Powinni szybko odpowiedzieć Wink (1) A jesli nie dostaniesz zawsze pozostaja szlify ale to nie wiele daje (1 szlif to chyba 0,25 mm) Na almocie najwięklszy tłok do s50 jest na 4 szlif czyli cylinder 1 mm większy czyli nie warto bo praktycznie nie będzie różnicy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pepe
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:03, 27 Wrz 2006    Temat postu:

ażebyś miał pojemność 60 to musisz zeszlifować 3mm. Oryginalny ma 38mm a 60 ma 41 otwór w cylindrze. ja mam polską 60 i nie narzekam. kumpel mój też i jeździ na niej już 1rok.i elegancko. jak dobrzedotrzesz to bedzie git.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
limak
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice dębicy-podkarpackie

PostWysłany: Śro 21:04, 27 Wrz 2006    Temat postu:

Wszystko fajnie...Można przeszlifować tuleje i będziemy miec większy cylinder. Tylko co z tłokiem do niego? Do s50 nie ma wiekszych tłoków niż na 4 szlif, przynajmniej ja takich nie widziałem. Pozatym nominalnie s50 ma średnicę 40 mm i trzeba było by troche więcej zeszlifować niz te 3 mm bo jest skok tłoka troche mniejszy. Szlifowanie odpada...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kUBA.pl
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Komarów

PostWysłany: Czw 14:07, 28 Wrz 2006    Temat postu:

A nie da rady założyć korbowodu i tłokaz s60
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krolu
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pią 20:40, 29 Wrz 2006    Temat postu:

ja mialem po jednum szlifie cylinder i mial takiego kopa ze dodalem gazu odchylilem sie do tylu to on mi na jedno szedl i byl szybszy o 3km/h
a te 4 szlify to tez duzo dają wkoncu to 1mm
mi jeden szlif duzo dal a cztery to 4 razy wiecej :wink:
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kUBA.pl
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Komarów

PostWysłany: Pią 21:06, 29 Wrz 2006    Temat postu:

Korbowodu chba nie wymienisz i tak nic nie da bo skok na wale jest inny a te 4 szlify napewno coś dadzą
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> *Naprawy* Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin