Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[Ustawienie zapłonu] po wymianie cylindra

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> *Naprawy*
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ciness
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 15:08, 02 Wrz 2006    Temat postu: [Ustawienie zapłonu] po wymianie cylindra

Witam , mam simsona s51 E i wyminiłem w nim cylinder na 60 głowica została ta sama . Po załozeniu wszystkiego tłok uderza w gorna sciankę w głowicy nie mozliwy jest pełny obrót wałęm i co za tym idzie odpalenie ,poprostu zatrzymuje sie tam i nie da sie drgnąc ewentualnie tylo do tyłu(w dół)

Mam dwa pytania
- czy po założeniu więkrzego cylindra tłoka itd potrzeba jest ustawiania kata wyprzedenia zapłonu
-jeśli tak to jak to najłatwiej wyregulować a jęśli niekoniecznie to czym to możę byc spowodowane ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarek1991
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skawa

PostWysłany: Sob 16:58, 02 Wrz 2006    Temat postu:

Chłopie po wymianie cylindra na większy powinieneś wymienić też głowice bo wtedy nie jest możliwy pełny obrót wału a jak już nie wymieniasz to ją podszlifuj.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krolu
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Sob 17:29, 02 Wrz 2006    Temat postu:

Uwazaj lepiej bo tez tak mialem kupilem 60ccm cylinder i mi dzwonilo ale dalo sie jezdzic i myslalem ze to cylinder ne dotarty a po miesiacu wal szlak trafil :wink:. Wiec glowice zostaw stara i podszlifuja ja troche ale daj pod nia uszczelke, a zaplon mozesz minimalnie opoznic
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
enter26
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:31, 02 Wrz 2006    Temat postu:

Jak wyżej koledzy powiedzieli to jest rczej wina głowicy a zapłon to by pasowało minimalnie przyspieszyć dlatego że 60cm będzie zasysał minimalnie więcej powietrza i silnik będzie potrzebował minimalnie więcej czasu na spalenie mieszanki, jeśli opuźnisz zapłon to tylko jeszcze bardziej skrócisz ten czas na spalenie mieszanki i niedopalone paliwo będzie lądowalo w tłumiku i tym samym będą jakieś straty na mocy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudnik nad Sanem

PostWysłany: Sob 21:23, 02 Wrz 2006    Temat postu:

ja wymieniałem rok temu na 60ccm i nie miałem żadnego problemu z głowicą była stara nic nie szlifowalem wszystkio gra sim zrobił juz 3 tys km i ma buta zajebnistego
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krolu
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Sob 21:36, 02 Wrz 2006    Temat postu:

ale moze mial glowice juz splanowaa lekko tak jak ja i przez to ale co do 60ccm to bym sie sprzeczyl ze ówczesnic zaplon bo 70ccm jest owiele pozniniejszy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ciness
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 22:26, 02 Wrz 2006    Temat postu:

HAHAHA no i problem sie rozwiązał okazało , nie wiem jakim cudem ale dostał sie jeden zapasowy pierscien pomiedzy głowice a cylindr i tłok nie dochodził do konca własnie przez ten pierścien . Byłem zaskoczony Mega lol ze mnie ale dzieki za rady Wide grin
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudnik nad Sanem

PostWysłany: Nie 21:53, 10 Wrz 2006    Temat postu:

ja nawet nie dotykałem głowicy jak zmieniałem na cylinder 60 dlatego nie rozumiem dlaczego nie chce ci przekręcic wału może coś żle złożyłes tam gdzie jest sworzeń albo co bo ja juz nei wiem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ciness
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 18:40, 13 Wrz 2006    Temat postu:

Jerry ten problem już został rowzwiązany, czytaj uważniej Wide grin Temat do zamknięcia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTI
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Środa Wielkopolska

PostWysłany: Śro 21:04, 13 Wrz 2006    Temat postu:

jak ty tam wsadziles i po co ten pierscien? xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ciness
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 22:46, 13 Wrz 2006    Temat postu:

AHah nic tam specjalnie nie wsadzałem poprostu kupiłem nowy cylinder z tłokiem i dowiedziałem się potem że sprzedawca dołożył gratis 2 pierścienie które upchnął w cylindrze a ja ich nie zauważyłem lol.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTI
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Środa Wielkopolska

PostWysłany: Śro 23:53, 13 Wrz 2006    Temat postu:

aahhaa xD..co za LOL..hehe Wide grin
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:30, 14 Wrz 2006    Temat postu:

niezle jestes zakrecony koles jak nie patrzysz co kupiłeś i co zakladasz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> *Naprawy* Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin