|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciness
Nowicjusz
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 15:08, 02 Wrz 2006 Temat postu: [Ustawienie zapłonu] po wymianie cylindra |
|
|
Witam , mam simsona s51 E i wyminiłem w nim cylinder na 60 głowica została ta sama . Po załozeniu wszystkiego tłok uderza w gorna sciankę w głowicy nie mozliwy jest pełny obrót wałęm i co za tym idzie odpalenie ,poprostu zatrzymuje sie tam i nie da sie drgnąc ewentualnie tylo do tyłu(w dół)
Mam dwa pytania
- czy po założeniu więkrzego cylindra tłoka itd potrzeba jest ustawiania kata wyprzedenia zapłonu
-jeśli tak to jak to najłatwiej wyregulować a jęśli niekoniecznie to czym to możę byc spowodowane ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarek1991
Nowicjusz
Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skawa
|
Wysłany: Sob 16:58, 02 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Chłopie po wymianie cylindra na większy powinieneś wymienić też głowice bo wtedy nie jest możliwy pełny obrót wału a jak już nie wymieniasz to ją podszlifuj.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krolu
Bywalec
Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Sob 17:29, 02 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Uwazaj lepiej bo tez tak mialem kupilem 60ccm cylinder i mi dzwonilo ale dalo sie jezdzic i myslalem ze to cylinder ne dotarty a po miesiacu wal szlak trafil :wink:. Wiec glowice zostaw stara i podszlifuja ja troche ale daj pod nia uszczelke, a zaplon mozesz minimalnie opoznic
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
enter26
Bywalec
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:31, 02 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Jak wyżej koledzy powiedzieli to jest rczej wina głowicy a zapłon to by pasowało minimalnie przyspieszyć dlatego że 60cm będzie zasysał minimalnie więcej powietrza i silnik będzie potrzebował minimalnie więcej czasu na spalenie mieszanki, jeśli opuźnisz zapłon to tylko jeszcze bardziej skrócisz ten czas na spalenie mieszanki i niedopalone paliwo będzie lądowalo w tłumiku i tym samym będą jakieś straty na mocy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rudnik nad Sanem
|
Wysłany: Sob 21:23, 02 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
ja wymieniałem rok temu na 60ccm i nie miałem żadnego problemu z głowicą była stara nic nie szlifowalem wszystkio gra sim zrobił juz 3 tys km i ma buta zajebnistego
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krolu
Bywalec
Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Sob 21:36, 02 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
ale moze mial glowice juz splanowaa lekko tak jak ja i przez to ale co do 60ccm to bym sie sprzeczyl ze ówczesnic zaplon bo 70ccm jest owiele pozniniejszy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciness
Nowicjusz
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 22:26, 02 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
HAHAHA no i problem sie rozwiązał okazało , nie wiem jakim cudem ale dostał sie jeden zapasowy pierscien pomiedzy głowice a cylindr i tłok nie dochodził do konca własnie przez ten pierścien . Byłem zaskoczony Mega lol ze mnie ale dzieki za rady
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rudnik nad Sanem
|
Wysłany: Nie 21:53, 10 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
ja nawet nie dotykałem głowicy jak zmieniałem na cylinder 60 dlatego nie rozumiem dlaczego nie chce ci przekręcic wału może coś żle złożyłes tam gdzie jest sworzeń albo co bo ja juz nei wiem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciness
Nowicjusz
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 18:40, 13 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Jerry ten problem już został rowzwiązany, czytaj uważniej Temat do zamknięcia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BARTI
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Środa Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 21:04, 13 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
jak ty tam wsadziles i po co ten pierscien? xD
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciness
Nowicjusz
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:46, 13 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
AHah nic tam specjalnie nie wsadzałem poprostu kupiłem nowy cylinder z tłokiem i dowiedziałem się potem że sprzedawca dołożył gratis 2 pierścienie które upchnął w cylindrze a ja ich nie zauważyłem lol.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BARTI
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Środa Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 23:53, 13 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
aahhaa xD..co za LOL..hehe
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|