|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:30, 25 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Wg mnie popełniłeś jakis błąd w tych przerobkach. Normalna 70 nawet na zwykłym gaźniku chodzi super.
Zapłon przestawiasz cały. Odkręcasz go z dwoch stron. Nad magnetem jest srubka i pod magnetem. Poluzuj je i cofnij zapłon (przeciwnie do ruchu magneta) o jakies 3-4 mm. Zwieksz delikatnie przerwe na platynkach.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DarkPower
Nowicjusz
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 0:01, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Ale ja mam simsona elektronika
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarasek
PREZES
Dołączył: 31 Lip 2005
Posty: 527
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 1:49, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
A jak podciołeś tłok to już wszystko było ok ? jeżeli podciołeś tłok to zmieniłeś kąt otwarcia okien , może przy rozwiercaniu coś spaprałeś i lewe powietrze łapie ? jak wygląda tłok nic nie jest uszkodzone ? czyściłeś gaxnik chociaż ? sprawdzałeś świece ? bo może niepotrzebnie rozbijasz silnik jak ci źle chodzi ? wyprzedzenei zapłonu przy 70 wynosi 1,4 mm przed GMP trzebabyło wtedy jak ci niechciał chodzić posprawdzać wszystko co było możliwe bez rozbijania silnika ... teraz też powinieneś zrobić porządna regulacje zapłon, gaxnik i wszystkie duperelki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DarkPower
Nowicjusz
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:08, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Lewego powieterza napewno nie lapie, dalem uszczelki i cienka warstwe selikonu tez. Tłok jak ścielem to jakies 600 metrow(max) przejechal i sie tak zrobilo co pisalem. Potem wymienilem swiece, przestawialem zaplon w rozne strony po pare mm,i nic to niedawalo. a potem jak wraz bylo zle wymienilem na tlok nowy i cowiercilem kartery zeby neiestukal normalny tlok. i wraz mu cos nie [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tykiel
Bywalec
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pionki
|
Wysłany: Pią 17:53, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
I takie są skutki tuningu robionego przez niezbyt obeznanego użytkownika Simsona! Po prostu spieprzyłeś silnik! A wał jaki masz? Od s70 czy od s51? Jak już robisz na s70 to wymieniasz: głowice, cylinder, tłok, pierścienie, wał, kosz sprzęgłowy - to jest podstawa!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michals50
Bywalec
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Kielc , budzisław
|
Wysłany: Pią 18:16, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
już mu to mówiłem na gg i ma wał 50
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:41, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi sie wszystko tkwi w ustawieniach gaźnika, albo zapłonu. Probowałeś jak chodzi na ssaniu? Z tego co mowi to wszystko jest ok, a wał wcale nie musi byc od S-70.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tykiel
Bywalec
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pionki
|
Wysłany: Pią 18:54, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Ale żeby dobrze chodziło wał powinien być od s70 i kosz sprzęgłowy również!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DarkPower
Nowicjusz
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:17, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
kurrr... jak zrobilem go na 70 to all wymienilem!!! te tlok, glowice,celinder i pierscienie. oprucz walu i kosza. wogule niewiem po hu... wymieniac koszyk sprzeglowy...?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krystian1214
Simson Fan
Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wojnicz
|
Wysłany: Pią 19:17, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Mylisz się Na wale od S51 też pochodzi - tyle że krócej. A kosz sprzęgłowy nie ma już żadnego znaczenia
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tykiel
Bywalec
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pionki
|
Wysłany: Pią 19:19, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Ja wiem co pisze, ale ok, skoro tak sądzicie...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DarkPower
Nowicjusz
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:14, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
To skoro wiesz o czym piszesz to powiedz po co zmieniac kosz sprzęgłowy?!?!?!?????
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rudnik nad Sanem
|
Wysłany: Pią 21:06, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
też mi sie wydaje że wina twki w świecy, zapłonie .lub gażniku
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:16, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Te wały od S-70... skad wiesz jakie były dawane w orginale? Tyle samo wytrzyma wał po regeneracji jak ten wał od 70. Niby od 70 bo tak naprawde to nie wiadomo czy on jest rzeczywiscie twardszy. Jedyne co wiadomo to ze jest troszke inaczej wywazony. Podnosi to nieco dynamike.
Kosz tez nie jest wymagany. Podobny efekt uzyskujesz zakładając większą zębatke.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DarkPower
Nowicjusz
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 10:23, 27 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Tykiel ale napisz po co twoim zdaniem zmieniac kosz sprzegłowy ? ?? ??? ???? ????? ??????
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|