 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gruby1155
Bywalec

Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lipnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:35, 04 Kwi 2011 Temat postu: 16n1-11 czy 16n3-4 |
|
|
Mam do wyboru kupić jeden z tych gaźników . Który waszym zdaniem jest lepszy i dlaczego ...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wision
Bywalec

Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Grudziądz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:54, 04 Kwi 2011 Temat postu: Re: 16n1-11 czy 16n3-4 |
|
|
Witam!
Ja mam gaźnik 16N3-4. Silnik chodził na nim równo i problemu z regulacją też nie było. Być może dlatego że nówka i nie grzebany często.
Wydaje mi się że ten 16N1-11 jest gorszy od tego 16N3-4. Chociaż kiedyś w innym Simsonie miałem ten gaźnik i też problemów nie było, tymbardziej że on był 1982 rocznik i śmigał jak burza na tamtym starym gaźniku
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Murarz
KIEROWNIK

Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:43, 04 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
16n1-11 jest dużo lepszy od 16n3. Łatwa regulacja, zawsze można rozwiercić na 19mm w razie potrzeby, czego nie da się zrobić z żadnym 16n3
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gruby1155
Bywalec

Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lipnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:44, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] --- ten gaźnik będzie chyba dobry bo się chyba na ten 16n1-11 zdecyduje
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marshal
Stały bywalec

Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 1242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:47, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Tak. Ten jest jak najbardziej Git.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gruby1155
Bywalec

Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lipnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:02, 06 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
No dobra . A może ktoś z was wie czy wyciągnięcie plomby od strony filtra coś daje bo podobno lepiej się na obroty wkręca
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Iwiny Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:24, 06 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
W moim przypadku tak było.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gruby1155
Bywalec

Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lipnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:58, 07 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
A jakieś negatywne skutki tego zabiegu są ??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Iwiny Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:38, 07 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
ja nie zauważyłem nic u siebie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gruby1155
Bywalec

Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lipnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:08, 08 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
No dobra dzisiaj przywieźli gaźnik . Założyłem i sprawuje się super ale martwi mnie jeden fakt . Otóż mam duże luz na manetce którego nie da się wyregulować tą śrubką nad przepustnicą . Co mam zrobić żeby tego nie było bo troche mnie to denerwuje ...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wision
Bywalec

Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Grudziądz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:18, 08 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Może być linka zbyt długa Ja zawsze skracałem kawałek, bo nigdy nie mogłem kupić na wymiar w sklepie, zawsze był luz na manetce, a przy manetce nie ma regulacji - a szkoda Albo dać dłuższy regulator nad przepustnicą...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Linek
Bywalec

Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec (podkarpackie) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:24, 08 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
mam ten gaźnik i bez żadych przeróbek z cylem 70/2 lece 90
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gruby1155
Bywalec

Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lipnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:20, 09 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Mnie 75/80 zadowoli
A tak w ogóle to Simson po wkręceniu śrubki od składu mieszanki powinien zgasnąć , nie ? To dlaczego mój nie gaśnie ??
Ostatnio zmieniony przez Gruby1155 dnia Nie 9:47, 10 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stefan
Simson Fan

Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 23 km od Nowego Sącza Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:51, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Cześć ! Mam małe pytanie. A więc jeżeli kupiliście nowy gaźnik to czy musieliście go wyregulować . W jakiś sposób kombinowaliście czy po prostu zakładaliście, odpalaliście i jazda. Mam kupić gaźnik i zastanawiam się czy też będą takie jaja z nim jak z poprzednim. ( przepraszam, że się podpiąłem pod czyjś temat, ale zaobserwowałem, że się strasznie wkurzacie gdy ktoś nowy temat zakłada)
Nie chodzi o zakładanie nowego tematu jako takiego, tylko oklepanego, na który napisano już wszystko 100 razy. Komuś się nie chce szukać, tylko wrzuca banalne pytanko.
Gaźnik raczej będzie trzeba regulować, przynajmniej wolne obroty.
Syzyf
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gruby1155
Bywalec

Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lipnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:01, 19 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Stary !!! Każdy nowy gaźnik trzeba wyregulować pod swój silnik ...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|