|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maslascher
Nowicjusz
Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stąd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:58, 21 Mar 2014 Temat postu: 60/4/3 Straszny muł |
|
|
Witam, gaźnik Amal 21, wydech takie jakby SP04 (nie udało się wyciągnąć stożka tak więc dalem blachę aby zakryła te dziury a sitko zrujnowałem tak aby jak najmniej przeszkadzało, całość przesunąłem maksymalnie do przodu). Tłok 1p MZA, toczony. Tłok jest nowy a cylinder po przebiegu 1.5k km. Ciśnienie kompresji wychodzi bodajże 8 bar i moim zdaniem ono jest wszystkiemu winne (cylinder nie może wejść na wyższe obroty na wyższych biegach). V-max 80km/h(wcześniej było z góry a potem się rozbujał) a zazwyczaj jest 60km/h. Co robić pany? Wcześniej miałem 60ccm CX i szło to lepiej pomimo tego że to był czterokanał z kompresją na poziomie 9 bar.
Proszę uprzejmie o nie wypisywanie postów w stylu:
1. Wyreguluj gaźnik- regulacja gażnika się ogranicza do biegu jałowego do którego nie mam zastrzeżeń a jako że to największy z amali dysza jest wystarczająca aby poradzić sobie z 8 kanałowcem.
2.Wyreguluj zapłon- zapłon wyregulowany- 1.2, 1.4 -bez różnicy w osiągach.
3. Kup spawaka- ludzie bez problemu idą na 60/4/3 na SP04 więcej niż owe 60km/h to dlaczego ja mam tyle nie jechać skoro cały silnik jest po remoncie.
Oczekuję na wasze sugestie.
Przenoszę z Simson - Pustack
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DeNiroRob
Nowicjusz
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:14, 22 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
winny może być stożek... ja jak robiłem 60/4 + amal 21 z przerobioną puszko powietrzną i lekko poszerzonym i podniesionym oknem wydechowym na SP04 tylko ja wyciągnąłem cały środek, to najlepiej sprawował się stożek oddalony o około 11 do 13 cm od końca pierwszego długiego stożka
Ostatnio zmieniony przez DeNiroRob dnia Sob 23:19, 22 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:13, 23 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Nie bardzo moge wywnioskować jaki problem. Ze zbyt wolny? Może pierścień się skończył?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maslascher
Nowicjusz
Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stąd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:50, 24 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Tłok z pierścieniami nowy. Stożek przesunięty maksymalnie do przodu pojazdu czyli jak wynika z moich mierzeń jakieś 11cm. Jak jest zimne to prawie to nie jedzie (owe 60km/h) tymczasem jak się rozgrzeje to jedzie trochę lepiej ale bez rewelacji, tylko czasami udaję się osiągnąć te 80km/h.
Mam jeszcze dwa pytania, ma ktoś tłok 1p mza i mianowicie mi chodzi o ciśnienie sprężania bo te 8 u mnie wydaje się mizerne.
Drugie pytanie a właściwie pomysł żeby zmienić tłok na 2p ale sam nie wiem czy to coś da, cyl nie ma jakichś większych rys a kompresja słaba.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|