|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MagnuuM
Bywalec
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnowskie Góry Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:18, 25 Lis 2011 Temat postu: Amal 19 na wejście 16 |
|
|
Siemka tak jak w temacie czy można tak zrobić czy konieczne jest rozwiercenie otworu w cylindrze na 19mm?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszek18183sr50
Bywalec
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siepraw Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:34, 25 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Zrobić pewnie że można ale to nie ma sensu.
Co z tego że masz przelot w gaźniku 19mm skoro po wejściu w krucieć cylindra mieszanka zostanie zahamowana...ponadto powstaną nie potrzebne zawirowania i opory przepływu mieszanki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MagnuuM
Bywalec
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnowskie Góry Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:37, 26 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Wiem, ale mój gaźnik się coś za przeproszeniem pierdoli i tak myślałem nad amalem, a jeszcze nie wiem do konca czy nie będę kupować tuningowanego cylka 60ccm z 8 kanałami właśnie z przelotem 19mm i się pytam czy można by dać amala 19 pod wejście w oryginalnym cylku przy przelocie 16mm
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszek18183sr50
Bywalec
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siepraw Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:36, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Możesz dać jeździć się będzie dało na pewno ale najlepiej zrób tak aby te 19mm przechodziło płynnie w 16.
rozpiłuj końcówkę króćca cylindra albo daj gruba odpowiednio podpiłowaną uszczelkę z tekstolitu między gaźnik a cylinder (musisz zniwelować stopień w płynne przejście)
Jeśli zdecydujesz się na podkładkę z tekstolitu to musisz dać z jej dwóch stron uszczelki z tektury nasączonej w hermetyku lub lakierze nitro sam tekstolit nie zapewni uszczelnienia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SRC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:42, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
A jeżeli juz tak o Amalu gadamy to powiedzcie mi czy cylinder rzt power 60ccm ma króciec 19mm? Bo kniazw pisze, że do tego cylka najlepszy będzie Amal 19, tylko nie wydaje mi się żeby ten cyl miał 19mm. Pomóżcie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gogol
Nowicjusz
Dołączył: 30 Paź 2011
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:45, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Tak rzt 60 ma wlot 19mm tylko ma kosmiczną cenę
Ostatnio zmieniony przez Gogol dnia Nie 13:46, 27 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SRC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:27, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Wiem... Uważam że troche przepłaciłem... Jeszcze wtedy się nie znałem.. -.- Ale nie narzekam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MagnuuM
Bywalec
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnowskie Góry Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:08, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Żeby nie zakładać nowego temamtu zapytam w tym. Co do mojego aktualnego gaźnika 16n1-11 mam taki problem,że poziom paliwa jest nawet większy niż powinien być iglica na samym dole tzn. pierwszy rowek od dołu i moto jedzie dobrze tylko na ssaniu, ale tylko po równej drodze gdy przyjdzie lekka góra na czwórce nie ma mocy i zwalnia do 45-50 i więcej nie jak zredukuję to czuć moc i jak przyśpiesza lecz gdy ponownie wrzucę czwórkę to zwalnia i nie ma mocy żeby jechac.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszek18183sr50
Bywalec
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siepraw Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:35, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Żeby nie zakładać nowego temamtu zapytam w tym. Co do mojego aktualnego gaźnika 16n1-11 mam taki problem,że poziom paliwa jest nawet większy niż powinien być iglica na samym dole tzn. pierwszy rowek od dołu i moto jedzie dobrze tylko na ssaniu, ale tylko po równej drodze gdy przyjdzie lekka góra na czwórce nie ma mocy i zwalnia do 45-50 i więcej nie jak zredukuję to czuć moc i jak przyśpiesza lecz gdy ponownie wrzucę czwórkę to zwalnia i nie ma mocy żeby jechac.
|
Rozbierz,przeczyść i porządnie wyreguluj gaźnik.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MagnuuM
Bywalec
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnowskie Góry Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:45, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Hah mówisz to jakbym tak nie zrobił to było pierwszą rzeczą jaką zrobiłem moto ładnie chodzi i wkręca się na obroty tylko własnie ten problem z brakiem mocy na 4 biegu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SRC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:39, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Przerwa na przerywaczu Ustaw ją bądź przeczyść i ustaw przerwe na świecy. 0,4mm
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MagnuuM
Bywalec
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnowskie Góry Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:22, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Xd Na przerywaczu powiadasz. Ciężko będzie bo to elktronik jutro może jeszcze zobaczę zapłon czy sie nie przestawił
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszek18183sr50
Bywalec
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siepraw Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:08, 28 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
A silnik jest po jakimś remoncie czy co w ogóle?jak mówi kolega Benzine_motor sprawdź zapłon i przerwę na świecy ale wątpie żeby problem tkwił w nim
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SRC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:46, 28 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Ale nie zaszkodzi zobaczyć Jak mój nawali to zawsze wina leży tam gdzie bym najmniej się spodziewał ^^
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
suszny
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 2075
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:44, 29 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
MagnuuM napisał: | moto ładnie chodzi i wkręca się na obroty tylko własnie ten problem z brakiem mocy na 4 biegu. |
Kolega miał ten sam problem cyl 50/4... gaźnik amal 19 regulowany na wszystkie sposoby. Nie doszliśmy co jest.
Czasem jak go na prawdę dobrze rozbujał na 3 z jakiejś małej górki i złapał na 4 to szedł jak głupi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|