 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek162
Nowicjusz

Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:18, 28 Cze 2013 Temat postu: amal 21t |
|
|
panowie jestem nowy i mam pytanie bo sam już nie wiem jak to jest wkręcając śrubę od mieszanki paliwa biegu jałowego zmniejszam dawkę paliwa czy odkręcając ta śrubę to zmniejszam dawkę paliwa jak to jest ??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan

Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:36, 28 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Co prawda nie posiadam amala, ale dla każdego BVF zasada jest taka że przy wkręconej śrubce
paliwo z dyszy głównej jest dostarczane do cylindra pełnym jej zakresem. Kiedy zaczynasz ją odkręcać (śrubę regulacji) to wpuszczasz powietrze do dyszy iglicowej w skutek czego siła ciągu paliwa jest osłabiona i jednocześnie paliwo jest nieco lepiej rozpylane. Jak dojdzie do sytuacji gdy tego paliwa w stosunku do powietrza zaciąganego poprzez gardziel zrobi się zbyt mało dojdzie do zubożenia mieszanki i w takiej już skrajnej sytuacji na reakcję manetki silnik "odpowie" buuuu Wink (1)
Wiem że można jednym zdaniem, ale chciałem by było bardziej zrozumiałe.
Poszukam jeszcze w schematach budowy amala i zobaczę czy zasada jest taka sama
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek162
Nowicjusz

Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 1:36, 29 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
to czyli jak wykręcam śrubkę od mieszanki to zmniejszam dawkę paliwa tak ??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan

Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:36, 29 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
wojtek162 napisał: | to czyli jak wykręcam śrubkę od mieszanki to zmniejszam dawkę paliwa tak ?? |
Tak
Powinieneś posiadać w komplecie rysunek techniczny tego gaźnika.
Szukałem w necie, jednak tylko zewnętrzne fotki są dostępne, nie widzę żadnego przekroju.
Udało mi się jedynie trafić na wpis, na forum gdzie użytkownik pisze że zasada jest taka sama, więc moje odpowiedzi to przy takim założeniu.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek162
Nowicjusz

Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:43, 29 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
w amalu taka sama zasada jest ?? bo ja już tyle się naczytałem ze mętlik w głowie mam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan

Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:55, 29 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
wojtek162 napisał: | w amalu taka sama zasada jest ?? bo ja już tyle się naczytałem ze mętlik w głowie mam |
Mając gaźnik w dłoni przecież możesz prześledzić przebieg kanalików?
Z tego co piszą na forach to zasada jest taka sama więc co mam jeszcze dopisać
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|