|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JacekM
Stały bywalec
Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pon 22:55, 06 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Posprawdzalbym na twoim miejscu kanaly w almocie
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł
PREZES
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 7:28, 07 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
FIOLEK napisał: | Czytałem na innym forum, że może być silnik blokowany (długie kolanko, jakiś próg w oknie wydechowym). Kolanko skraca się w sposób taki, że głębiej wkłada się w tłumik?? Mam seryjnie zamontowaną pląbę w gaźniku przy łączeniu z cylem. Trzeba to ściągnąć?? |
kolanko wkłada sie w tłumik 2,5cm jak wiecej to go troche muli
jak masz cylinder almotu to nie zadne okna , on i tak powinien wiecej jechac
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gangsta
Stały bywalec
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: KiElCe Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:54, 07 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
kolanko skracva sie szlifierka :P musisz je po prostu uciac tak aby wchodzilo w tlumik jakies 2.5cm plomby nie sciagaj tam jest tylko srubka do skladu mieszanki biegu jalowego.. o zadnym progu nie slyszalem ale jakby byl to juz dawno bysmy o tym wiedzieli
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ostap
Bywalec
Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 12:03, 07 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
gangsta, byly w niektorych latach takie simki zablokowane i wlasnie miay 14Z, dlugie kolanko, blokade w koncowce tlumika, dysze 67 i przysloniety kanal wydechowy - jesli ty nie wiesz to nie znaczy ze tego niema
moim zdaniem slizga ci sie sprzeglo tez tak mialem daje gazu a on zamiast przyspieszac to lekko zwieksza predkosc i ryczy jak bym go na 2 pilowal
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gangsta
Stały bywalec
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: KiElCe Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:28, 07 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
oki spoko Ostap moze i byly ale ja nic o tym nie wiem tzn z kolankiem sie zgodze jak najbardziej z zebatka rowniez nie przecze z dysza tez mozliwe ale o przyslonietym kanale i blokadzie w koncoffce tlumika nie slyszalem moze niech inni sie wypowiedza :P
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FIOLEK
Bywalec
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ludwikowo
|
Wysłany: Wto 19:53, 07 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
A jakie dokładnie są objawy ślizgania się sprzęgła?? Ile sprzęgło do sr50 kosztuje??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FIOLEK
Bywalec
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ludwikowo
|
Wysłany: Śro 16:50, 08 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Sorrry, że piszę drugi post ale nikt nie odpowiada.
Wczoraj poluzowałem troche tylni hamulec, jednak poprawiła się troche przyśpiecha. Może w tym tygodniu pojade do mechanika zobaczy mi jaką mam zębatkę z przodu, czy kolanko nie wchodzi za głęboko w tłumik i czy sprzęgło się nie ślizga. Co wy na to?? Bo sam nieche przy nim grzebać, żeby czegoś nie zpiep...ć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chudy2006
Nowicjusz
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:21, 08 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
zobacz moze miedzy gaznikiem a cylinderm na laczeniu masz zmiejszony otwór dolotowy.. jak nie to ja stawiam na zebatke kup sobie 15 lub 16 i zobacz... ja mialem kiedys 10 i tez sie dziwilem czemu taki wolny ale mial jebniecie )
EDIT: zeby sprawdzic zebatkę to ściągnij tylko prawy dekiel silnika.. i poliz ile masz ząbków na zębatce tej na lewo od magneta ( jest tylko 1)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FIOLEK
Bywalec
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ludwikowo
|
Wysłany: Śro 20:00, 08 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Jutro jade do mechanika i mi wszystko sprawdzi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JacekM
Stały bywalec
Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Śro 22:33, 08 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
A looknij jeszcze "jak chcesz" na cisnienie w oponach i jak kolo chodzi-mozliwe ze moga byc lozyska w kolach do wymiany albo hamulce ci ocieraja bo mowiles ze poluzniles i lepiej )
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FIOLEK
Bywalec
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ludwikowo
|
Wysłany: Czw 19:30, 09 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
A więc tak: byłem dzisiaj u mechanika i okazało się, że mam za nisko ustawioną iglicę, tłumik iemiał wkładu wytłumiającego, był cały w nagarze i miał pomniejszoną dziurę wylotową, że śrubokręt niewchodził. Jak mi go zrobi to myśle, że 60 bedzie lecieć bez problemów
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|