|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miro_ziom
Bywalec
Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nasielsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:26, 04 Sty 2012 Temat postu: Brak mocy |
|
|
Witam.
Posiadam simsona sr50. Platyniarz 12v.
Mój problem polega na tym ,że jak jest zimny to ładnie chodzi i wgl. P rozgrzaniu go trzyma wolne obroty ale zeby się wkęcił na wysokie muszę troszkę gazu a dopiero po tym max. Nie ma mocy. Jak go zgaszę to zapali bez problemu. Co to może byc?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SRC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:30, 04 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Gdy jest zimny to wkręca się normalnie, a gdy ciepło to cieżko?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MrKrzysiek95
Stały bywalec
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lhr Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:30, 04 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Wyreguluj gaźnik, jak się wkręca jest takie " buuuuu" ?
Przestaw dawkę paliwa na iglicy.
Lewego powietrza nie ciągnie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SRC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:34, 04 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Właśnie, robi czasem "buuu" jak dajesz gazu? Wtedy byłaby to wina gaźniczka.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podkarpackie
|
Wysłany: Śro 19:16, 04 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
zobacz tłumik bo może być zabity jakimś syfem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SRC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:24, 04 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
to na zimnym silniku chodziłby tak samo jak na ciepłym...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:20, 04 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Jak po zagrzaniu traci moc, a odpala dobrze to może być wina zbyt wczesnego zapłonu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miro_ziom
Bywalec
Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nasielsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:30, 04 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Hmmm.
Simson nie ma wielkih problemów z obrotami ale jak sie wrzuci 1 to obroty już się ciężęj wkręcają i ma naprawdę ciężko ruszyć.
Zapłon mam ustawiony. Dodam jeszcze ze nie mam filtra powietrza tylko położone wycięte kółko z filtra samochodowego. Jak je zdejmę to kicha w gaźnik i tłumnik. Świecę mam nową NGK od malucha. Przewód WN raczej ok.
Dodam ze jak zimny czy ciepły pali bez problemu. Na kopa góra dwa.
Ostatnio zmieniony przez miro_ziom dnia Śro 21:32, 04 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MrKrzysiek95
Stały bywalec
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lhr Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:45, 04 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Więc będzie to wina zbyt wczesnego zapłon tak jak kolega wyżej napisał
Problemy z silnikiem stały się nagle czy z dnia na dzień co raz gorzej?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SRC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:14, 04 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
A tłok masz jaki?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miro_ziom
Bywalec
Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nasielsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:25, 04 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Nie mam pojęcia jaki tłok. Ale ostatnio jak robiłem tulejkę do świecy to cylinder wręcz idealny. raczej nie puchnie bo leciutko się kopie. Problemy powstawały chyba stopniowo. Ale się tak tym nie przejmowałem bo myślałem ze se agrzał czy coś. A teraz jak zrobiłem ze 3 km z prędkością 55,60km/h czyli prawie max to dopiero to odczułem. Ostatnio wymieniałem kondensator przerywacz i ustawiałem zapłon. Moze jeszcze dodam ze jak jechałem full gazie to było za mną niebiesko biało.
Gdy jest ciepły i dodam gazu mam takie wrazenie ze ma za mało benzyny lecz ma wystarczająco nawet czasami się zaleje. Tak jakby małokaloryczne paliwo.
Ostatnio zmieniony przez miro_ziom dnia Czw 0:03, 05 Sty 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SRC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:25, 05 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Sprawdź simmering od strony sprzęgła. Może jest walnięty.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miro_ziom
Bywalec
Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nasielsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:57, 05 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
ale jak go sprawdzic? Jest tam sucho.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SRC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:50, 05 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Bierzesz klucz bodajże ''15'', odkręcasz śrubę pod lewym deklem, spuszczasz olej do jakiegoś pojemnika (powinno być 400ml), odkręcasz śruby lewego dekla, ściągasz dekiel, jak wszystko zrobisz to za zębatką kosza sprzęgłowego jest simmering. Jeżeli jest on jakiś potargany, czy zagięty to go wymień. Jeżeli jest dobry to zdrapujesz starą uszczelkę z dekla, który odkręciłeś. zdrapujesz starą uszczelkę. Jeżelli masz silikon wysokotemperaturowy to odtłuszczasz powierzchnię i nakładasz cienką warstwę silikony, wycinasz uszczelke z tektury, chyba że masz taką kupioną. Potem Zakręcasz dekiel, śrubę od spodu dekla, lejesz 400 ml oleju. Sprawdzasz czy działa.
Zrozumiale?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miro_ziom
Bywalec
Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nasielsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:27, 05 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
sort nie doczytałem o co chodzi myślałem ze chodzi od strony magneta. Ale narazie nie bd moze odkręcał. Zmniejszyłem troche przerwę na świecy i jest troche inaczej ale n iemam jak sprawdzic bo pada. Było jakies 0,65mm a zrobiłem 0,42
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|