|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TouchS51
Nowicjusz
Dołączył: 20 Kwi 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Lubelskie/Chodel/Siewalka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:22, 20 Lip 2013 Temat postu: Brak mocy po nagrzaniu, po remoncie. |
|
|
Simson s51, zaplon 12 v (na cewce jest napisane) przerywacz nie pamietam jaki gaznik ale wczoraj go kupilem . Przejde co jeeest
Więc tak Simson zimny- z ssaniem pali ciepły bez ssania bez problemów swieżo po remońcie wsiadam jak jest chłodny jest moc !! przejade jakis kilometr traci sily pod gorke musze na 1 wjezdzac mowili mi ze to wina kondersatora ale nie jestem do konca pewien stąd ten temat prosze o pomocc z gory dzieki za checi
Pozdrooo !
Zmień temat na taki aby było jasne o co chodzi - Pustack
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan
Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:41, 20 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Tak jest że ludzie którzy bladego pojęcia o mechanice nie mają, a nauczyli się słowa "kondensator" obwiniają go nawet o deszcz i gradobicie. Dwadzieścia ponad lat się tym bawię i wierzcie lub nie tylko raz, jeden raz trafiłem na usterkę kondensatora - ale nie wykluczam.
Sam już nie wiem po co to piszę, pewnie to %
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 0:34, 21 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
To co to będzie Twoim zdaniem pss?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan
Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 2:36, 21 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
toncio20 napisał: | To co to będzie Twoim zdaniem pss? |
Proszę mnie tak nie podpuszczać niedomaganie elektryczne zapłonu jest banalnie proste do zdiagnozowania. Chodzi w sumie o to że nie można go pomylić z gaźnikiem, nie, no to nawet laik powinien odróżnić (odniosłem się do kwestii kondensatora)
Większy problem (co wielokrotnie podkreślałem) jest w opisie usterki.
Często jest tak że trafia się zaniedbany egzemplarz i opis sugeruje co innego niż li jest w rzeczywistości.
DO Autora, sorki że taki wywód, jednak z txt jaki przeczytałem nie umiem wyciągnąć wniosków innych jak brak regulacji na rozgrzanym silniku. Jednak kondensatora bym tu nie winił.
Ostatnio zmieniony przez pss dnia Nie 13:46, 21 Lip 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TouchS51
Nowicjusz
Dołączył: 20 Kwi 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Lubelskie/Chodel/Siewalka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:05, 21 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
I jeszcze ten mam cefke obok filtra powietrza a nie pod bakiem moze byc wina braku masy ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:13, 21 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Prosiłem o zmianę tematu. Pisze się CEWKA a nie CEFKA
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan
Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:53, 21 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
TouchS51 napisał: | I jeszcze ten mam cefke obok filtra powietrza a nie pod bakiem moze byc wina braku masy ? |
Przecież masę masz podłączoną przewodem, pamiętaj że połączenia instalacji muszą być trwałe i nie mogą być luźne.
Co do małej mocy po rozgrzaniu ostawiłbym na problem z paliwem. Mam tylko nadzieję że tłok nie puchnie bo w tedy również straci momentalnie na mocy.
Zobacz czy po rozgrzaniu do owego momentu silnik nadal wkręca się na max obroty i czy dzieje się to w płynny sposób.
Kontrola ustawienia zapłonu - to zawsze należy wykonać żeby się później nie dziwić
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TouchS51
Nowicjusz
Dołączył: 20 Kwi 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Lubelskie/Chodel/Siewalka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:32, 22 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
na luzie sie wkreca normalnie ale jak jade to nie
ogolnie ma male osiagi
WARN x1 - Prosiłem dwa razy.
Zmieniam
Pustack
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TouchS51
Nowicjusz
Dołączył: 20 Kwi 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Lubelskie/Chodel/Siewalka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:34, 23 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
jak juz wrzuce 1 i jade dodaje gazu on normalnie przerywa.. ale na luzie jest ok
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|