|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lazerhawk
Nowicjusz
Dołączył: 24 Kwi 2015
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:07, 12 Wrz 2015 Temat postu: Brak wolnych obrotów |
|
|
Witam, mam problem z ustawieniem wolnych obrotów gaźnik 16n3-4, regulowałem na oko później według serwisówki i w obu przypadkach jest to samo brak wolnych obrotów a jak już to bardzo wolne. Stanęło na tym że simson chodzi teraz na zupełnie wykręconej śrubie w kanale obejściowym (śruba obok ssania z sprężyną) i wkręconej na maksa śrubie składu mieszanki pod plombą, przy takim ustawieniu na zimnym wolne obroty są ok po nagrzaniu brak simson jeździ i przyśpiesza dobrze, świeca przy wolnej jeździe sucha czarna przy pogonieniu 50-60km/h złota.
Jakieś pomysły?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil9805
Nowicjusz
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:46, 19 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Mi to wygląda na nieszczelność, może na łączeniu cylka z gaźnikiem a może na głowicy. Obadaj to miałem taką sytuację w suzuki katanie 2t.
Dodam jeszcze od siebie że mam tak że na zimnym wchodzi mi na dość duże obroty i muszę mu trzymać ssanie by chodził normalnie,po zagrzaniu jest ok
Ostatnio zmieniony przez Kamil9805 dnia Sob 19:47, 19 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan
Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:57, 04 Sty 2016 Temat postu: Re: Brak wolnych obrotów |
|
|
Lazerhawk napisał: | Witam, mam problem z ustawieniem wolnych obrotów gaźnik 16n3-4, regulowałem na oko później według serwisówki i w obu przypadkach jest to samo brak wolnych obrotów a jak już to bardzo wolne. Stanęło na tym że simson chodzi teraz na zupełnie wykręconej śrubie w kanale obejściowym (śruba obok ssania z sprężyną) i wkręconej na maksa śrubie składu mieszanki pod plombą, przy takim ustawieniu na zimnym wolne obroty są ok po nagrzaniu brak simson jeździ i przyśpiesza dobrze, świeca przy wolnej jeździe sucha czarna przy pogonieniu 50-60km/h złota.
Jakieś pomysły? |
Posiadając serwisówkę jak to zaznaczyłeś powinieneś się z tym uporać.
Ale tak pokrótce gdzieś jest błąd uniemożliwiający poprawną regulację.
1- nie domknięta do końca przepustnica.
2- zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej.
3 - niepoprawna kolejność regulacji gaźnika i tu "(śruba obok ssania z sprężyną)" wyreguluj ją w taki sposób by silnik uzyskał maksymalną równomierność pracy - płynność. Śrubką która znajduje się pod plombą (zaślepką) ustaw pożądany poziom obrotów biegu jałowego i to w zasadzie na tyle. Regulacja iglicy tu jest bez znaczenia - dla poprawnej pracy pod obciążeniem ustaw ją w sposób książkowy, sposób na regulację dokładną opisywałem kiedyś i nie chce mi się pisać ponownie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|