![Forum Forum o Simsonach Strona Główna](http://img.photobucket.com/albums/v622/Syzyf/Simson/Logoforum.jpg) |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan
![Simson Fan Simson Fan](http://www.forum.fora.pl/images/rangi/2.gif)
Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:15, 05 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
TheProLukasz napisał: | No ale jeśli czarna substancji ciekła od strony magneta to był to chyba olej ze skrzyni nieprawdaż?
. |
Niby w jaki sposób? tam może się pojawić olej ze skrzyni korbowej, raczej czysty, tłusty osad na statorze.
Jeżeli został widoczny zaczerniony olej, sugerowało by to nie tylko nie trzymanie uszczelniacza a dodatkowo przedmuch na pierścieniach.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GruchaSR50
Bywalec
![Bywalec Bywalec](http://www.forum.fora.pl/images/rangi/1.gif)
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mysłowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:29, 05 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Przepraszam, nie doczytałem o tym że prawy simering przepuszczał olej.Ja bym stawiał na to że go zalewa.Regulacja iglicy,ewentualnie wymiana dyszy na mniejszą.
Ostatnio zmieniony przez GruchaSR50 dnia Pon 23:33, 05 Sie 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheProLukasz
Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](http://www.forum.fora.pl/images/rangi/0.gif)
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:56, 05 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Przedmuch na pierscieniach powodowalby nietrzymanie wolnych obrotow przy zalozonej gumie od filtra?
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GruchaSR50
Bywalec
![Bywalec Bywalec](http://www.forum.fora.pl/images/rangi/1.gif)
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mysłowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:59, 05 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Pss nie mówi że przemuch powoduje brak trzymania wolnych obrotów tylko że może także u Ciebie występować.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheProLukasz
Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](http://www.forum.fora.pl/images/rangi/0.gif)
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 0:14, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
a mnie wlasnie nurtuje przyczyna braku wolnych, bo jezdzac bez gumy niedlugo nie odpale
moze jakis gaznik jest felerny?
Zaplon przestawic?
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GruchaSR50
Bywalec
![Bywalec Bywalec](http://www.forum.fora.pl/images/rangi/1.gif)
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mysłowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:23, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Rozumiem że sprawdziłeś jak chodzi na innej dyszy lub na innym ustawieniu iglicy?Od początku - wykręć świecę i sprawdź jej kolor.Spróbuj także opuścić iglice o jeden rowek i zobaczyć czy jest jakas poprawa.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheProLukasz
Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](http://www.forum.fora.pl/images/rangi/0.gif)
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 0:25, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
hmm, a wina tego moze byc nieszczelny tloczek od ssania?
ze nie domyka do konca przeplywu?
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan
![Simson Fan Simson Fan](http://www.forum.fora.pl/images/rangi/2.gif)
Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:30, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Regulacja platynek następnie zapłonu, dalej poziomu paliwa w komorze pływakowej, po czym regulacja właściwa gaźnika zależnie od rodzaju - takie są zasady. W moim pierwszym poście w tym temacie napisałem wszystko co jest potrzebne by uporać się z prawidłową prędkością obrotową biegu jałowego.
Tak na marginesie to w pierwszym etapie docierania silnika może być problem z regulacją wolnych obrotów dla gaźnika N3 (silne tarcie) co minie z czasem.
Cytat: | hmm, a wina tego moze byc nieszczelny tloczek od ssania?
ze nie domyka do konca przeplywu? |
Takie wpisy są "dobijające" - no ale sam pomyśl?
Ostatnio zmieniony przez pss dnia Wto 0:35, 06 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GruchaSR50
Bywalec
![Bywalec Bywalec](http://www.forum.fora.pl/images/rangi/1.gif)
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mysłowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:34, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Oczywiście że może.Tłoczek puszcza zbyt duzo paliwa i go zalewa
Ostatnio zmieniony przez GruchaSR50 dnia Wto 0:34, 06 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheProLukasz
Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](http://www.forum.fora.pl/images/rangi/0.gif)
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:27, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
hmm mam zaplon elektroniczny i musze zaopatrzyc sie w stroboskop lub czujnik zegarowy.
w gazniku poziom paliwa wyregulowany.
w najblizszym czasie zdejme cylinder i zobacze jak wyglada cylinder i wsrodku silnik.
na wyzszych partiach obrotow chodzi idealnie a na nizszych nie.
obstawiam ze to zaplon, moze tez mam lekko sciety klin?
musze dokladnie sie przyjzec i zrobic to wkoncu bo ciagle trzymanie na wysokich obrotach mnie wku**rwia. i te dobijajace spalanie.
a i tak na marginesie.
zle zawirowanie spalin tez ma wplyw na obroty?
bo mam jakas dziwna przerobke tlumika..
we wkladzie na tych dwoch blaszkach sa wywiercone otwory i w koncowce tlumika pod wylotem jest dziura wywiercona.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GruchaSR50
Bywalec
![Bywalec Bywalec](http://www.forum.fora.pl/images/rangi/1.gif)
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mysłowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:40, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Ktoś próbował widocznie zrobić w Twoim simsonie przeróbke tłumika na AoA1 stąd te dziury we wkładzie, wiesz, super tuning, mega moc itd.Teraz mówisz tylko o wolnych obrotach, a co z tym filtrem?Przejrzyj wszystko od podszewki, od tłumika,przez zapłon do gaźnika i zdaj relacje.Bez czujnika sie obejdziesz, wystarczy suwmiarka.
Ostatnio zmieniony przez GruchaSR50 dnia Wto 13:41, 06 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheProLukasz
Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](http://www.forum.fora.pl/images/rangi/0.gif)
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:09, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
i suwmiarke wciskam w glowice, odmuerzam 1,8 mm i co dalej?
moglbys mi to opisac bo wiekszosc tutoriali jest z wykorzystaniem czujnikow/ stroboskopow itp.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan
![Simson Fan Simson Fan](http://www.forum.fora.pl/images/rangi/2.gif)
Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:36, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
TheProLukasz napisał: | i suwmiarke wciskam w glowice, odmuerzam 1,8 mm i co dalej?
moglbys mi to opisac bo wiekszosc tutoriali jest z wykorzystaniem czujnikow/ stroboskopow itp. |
Panie kolego taki jest urok zapłonu elektronicznego że bez tych wynalazków w postaci lampy stroboskopowej ustawienie zapłonu jest nie możliwe (chyba że na słuch). Jednak zanim coś sobie popsujesz to od góry, od strony cylindra w gaźniku znajduje się zaślepka pod nią śrubka regulacji prędkości obrotowej biegu jałowego (podejrzewam że wystarczy wykręcić ją o jeden obrót). Kolejnym krokiem powinno być ustawienie równości w pracy silnika na wolnych obrotach, do tego służy ta śrubka regulacji ilości powietrza ze sprężynką, przy regulacji której należy uzyskać równomierne i jak najwyższe obroty. Następnie możesz zmniejszyć obroty wkręcając śrubkę z pod zaślepki. Pamiętaj że po regulacji prędkości obrotowej biegu jałowego tych śrubek się nie rusza! Nie tak jak to było w gaźnikach serii N1.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheProLukasz
Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](http://www.forum.fora.pl/images/rangi/0.gif)
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 23:47, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
jutro to sprawdze bardzo dokladnie.
dodatkowo sprawdze przelot powietrza do dyszy od wolnych czy jest drożny.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GruchaSR50
Bywalec
![Bywalec Bywalec](http://www.forum.fora.pl/images/rangi/1.gif)
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mysłowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 0:52, 07 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Pss - od początku tłumaczyliśmy chłopakowi że cos jest z tym gaźnikiem ale jak on sie uparł na ten zapłon to niech reguluje:)
Ostatnio zmieniony przez GruchaSR50 dnia Śro 0:52, 07 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|