|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adi_s
Nowicjusz
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:59, 05 Cze 2010 Temat postu: chce a nie moze ;/ |
|
|
siema Mam problem z simsonem,a mianowicie simson ładnie wchodzi na obroty ale jeździ zaledwie 45km/h. Zębatkę mam 15. Cały czas próbuje dojść czemu tak wolno jedzie i nie mogę dojść. Proszę o informację czemu nie da się więcej wycisnąć. Przy jedzie on strasznie muli na wysokich obrotach jakoś ciągnie ale żeby się rozbujać z niskich do wyższych to jak ślimak. Mój kumpel ma simsona 4 biegowego taki jak mój, ale jego jest mniejszy i lżejszy sam nie wiem czemu xD, a co za tym idzie zrywniejszy i szybszy:( a to mnie najbardziej denerwuje ze on na 3 biegu jedzie tyle co ja na 4 ;/ potrzebuje jakiś porad jak zrobić żeby wycisnąć z niego większą prędkość. Myślicie ze masa ma dużo w spólnego? Dodam że simson był kupiony od 2 chłopaków którzy go sami złożyli.
Ostatnio zmieniony przez adi_s dnia Sob 23:15, 05 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Styropian
Stały bywalec
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:16, 05 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Siema, ja miałem to samo, już robiłem wszystko co się dało i w końcu się wnerwiłem i kupiłem nowy gaźnik i jest git. Czyli to coś z gaźorem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adi_s
Nowicjusz
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:26, 05 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
mam gaźnik z jedna śrubą do regulacji obrotów i mieszanki w jednym i to mnie wkurza bo nie idzie go porządnie wyregulować. Czy gaźnik typu 16n1-11 jest dobry? czy wadliwy...? albo jaki polecacie kupić...
Ostatnio zmieniony przez adi_s dnia Sob 23:27, 05 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dam92
Stały bywalec
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:44, 05 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
nie koniecznie gaźnik, to że ktoś tak miał nie znaczy że ty też, opisz dokładniej co się dzieje, strzela w tłumik? zalewa go? szybko się grzeje? napisz jak najwięcej info...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adi_s
Nowicjusz
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 0:02, 06 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
a wiec... nie strzeka z tlumika,nie zalewa go, grzać się szybko nie grzeje jedynie magneto sie robi nie po kojąco ciepłe ze czasami nie mogę go dotknąć. Jutro zobacze czy nie obciera o cewki choć nie wydaje mi się.Mój gaznik to 16n3-5.
A może to przez blokade w cylindrze...?? ma za nisko kanał wylotowy?
Ostatnio zmieniony przez adi_s dnia Nie 0:47, 06 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 8:24, 06 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
adi_s napisał: | mam gaźnik z jedna śrubą do regulacji obrotów i mieszanki w jednym i to mnie wkurza bo nie idzie go porządnie wyregulować. Czy gaźnik typu 16n1-11 jest dobry? |
Oczywiście, że gaźnik 16N1 jest dobry a niektórzy nawet twierdzą, że lepszejszy niż 16N3 (np. można go rozwiercić do 18mm).
Ale to nieprawda, że ma tylko jedną śrubę do regulacji. Jedna jest ze sprężynką skierowana ukośnie w dół (do regulacji wolnych obrotów).
Druga jest zaraz obok (trochę niżej, schowana w walcowatej wypustce, śruba wolnych "celuje" niemal w nią - jest to śruba składu mieszanki).
Może masz tam plastikową zaślepkę i jej nie widać.
Możesz też dać mu więcej paliwa, czyli podnieść iglicę (dać o 1 rowek niżej), co można zrobić po wykręceniu przepustnicy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dam92
Stały bywalec
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:13, 06 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
albo ściągnij gume z filtra powietrza, zobacz co się będzie działo
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adi_s
Nowicjusz
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:46, 06 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem jest to wina gaźnika poregulowałem trochę i chodzi, ale odkręca mi się śruba pod iglicą. Mam zamiar kupić nowy gaźnik, ponieważ tego nie mogę wyregulować. Jak zmienię napiszę czy jest jakiś rezultat
Jak na razie dam sobie spokój i poczekam na kasę Dzięki za pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:24, 06 Cze 2010 Temat postu: Re: chce a nie moze ;/ |
|
|
adi_s napisał: | Mój kumpel ma simsona 4 biegowego taki jak mój, ale jego jest mniejszy i lżejszy sam nie wiem czemu xD, |
Że jak mniejszy? Krótszy o pół metra i niższy o 40 cm ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adi_s
Nowicjusz
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:57, 06 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
jest troszeczkę niższy i krótszy.
Oglądałem właśnie zdięcia na google i myślę, że mam s50 a on s51...,
ale silniki te same są... zrobiłem dzisiaj zdięcie [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez adi_s dnia Nie 20:39, 06 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lolek93
Nowicjusz
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:08, 06 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Zobacz czy ci hamulec nie blokuje koła.Ja tak miałem i też nie chciał jechać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adi_s
Nowicjusz
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:57, 06 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Sprawdzałem to nie to...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymek1995
Nowicjusz
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chojnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:18, 06 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
no nie wiem- z tymi wymiarami może i masz trochę racji bo on nie wygląda na s51 choćby przez przednią lampę xD ale ona mogła być wymieniana wiec jesteśmy w martwym punkcie! Zobacz na tabliczkę znamionową!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adi_s
Nowicjusz
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:24, 06 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Gdzie ona się znajduje?? Rozbierałem bak i siedzenie jak robiłem elektrykę i owej tabliczki nie widziałem możliwe ze jej nie posiadam...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dam92
Stały bywalec
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 7:06, 07 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
musisz ją mieć, i znajduje się na ramie między półkami przedniego zaw.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|