 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
M A C K
Bywalec

Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podlaskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:26, 03 Sie 2010 Temat postu: Ciągle zalewa :/ |
|
|
Siemka.
Ostatnio mój Sim miał modę na psucie (do wymiany kosz sprzęgłowy itp) ogółem to przez całe wakacje więcej stał zepsuty niż jeździł...
I teraz chcąc go porządnie zrobić ustawiłem zapłon na "znaki" i pali od pierwszego kopnięcia a gdy tylko "dam mu w obroty" i puszczę gaz gaśnie to świeca jest już mokra Tak samo jest gdy gaszę go z niskich obrotów stacyjką wtedy też jest zalany.
Nie widzę innej przyczyny niż gaźnik.
I tu mam do was pytanie : jak go dobrze wyregulować?tzn. głównie chodzi mi o poziom paliwa w komorze pływakowej.
Gaźnik to 16N3-4 :P
Proszę o pomoc...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartus12345
Bywalec

Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 0:32, 04 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
zmniejsz na iglicy.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
M A C K
Bywalec

Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podlaskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 6:17, 04 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Dobra to w końcu możę ktoś mi wytłumaczy:
Jeżeli trzymam iglice zaostrzoną częścią do dołu to jak zwiększać a jak zmniejszać dawkę?
(bo różni ludzie różnie mówią)
Ostatnio zmieniony przez M A C K dnia Śro 6:17, 04 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomix0
Stały bywalec

Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:52, 04 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Jak blaszka idzie na górę to zmniejszasz, a jak idzie na dół to się zwiększa
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
M A C K
Bywalec

Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podlaskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:27, 04 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki tomix0
A może powiecie jak zmniejszyć/zwiększyć poziom paliwa w komorze pływakowej?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomix0
Stały bywalec

Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:56, 04 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Poziom paliwa ustaw 32,5mm. Tak jak na tym zdjęciu.Ogólnie to po tym zabiegu na początku polecał bym najpierw pojeździ, po prostu odpalić i od razu jechać. Wiem to z własnego doświadczenia że jak motor będzie tylko pracował to może jeszcze długo tak się dziać. Musi się po prostu przepalić.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez tomix0 dnia Śro 13:58, 04 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
M A C K
Bywalec

Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podlaskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:25, 04 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki wam wszystkim :P
Tomix0 dzięki za fote, ale chodzi mi o to że tzw. języczek, który styka się z zaworem pływakowym był "regulowany"
Zmniejszyłem dawke paliwa na iglicy ale obawiam się, że będzie przerywać na wysokich obrotach ---> miałem tto wcześniej
Ale ustawiłem zapłon i na razie pali od 1 zobaczę jutro jak postoi... A za 3-4 kopem zalewa go
A wszystkiego dowiem się jutro jak pali itd.
I jeszcze raz dzięki :P
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|