Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

cieknący gaźnik

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel332
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:51, 03 Wrz 2010    Temat postu: cieknący gaźnik

Jakoś sie uporałem z opisywaną wczesniej dyszą ale problem z wyciekiem a nawet WYLEWEM paliwa pozostał.
Jak go miałem w domu i dałem wezyk z paliwem i lałem do srodka to było wszystko ok gdy go wkreciłem do sima po odkreceniu kranika leje sie przez taki przelew z prawej strony(stojąc z tyłu) a do silnika nie idzie.
CZEMU sie tak dzieje
dodam ze w domu po napełnieni go gdy pływak juz nie puszczał dalej odkręciłem góre gaznika to poziom był dobry tzn. na wysokosci tego rancika co jest w komorze(tj szczyt ranta był na wierzchu minimalnie)
foto (zdjecie przypadkowe bez aluzji do sklepu czy autora)
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]
Co jest grane bo na benzyne nie zarobie niedługo.
edit
wszystkie dysze sprawne ta dyszka od pływaka zamyka i otwiera sie dobrze
jak podłaczyłem wezyk paliwa gdy trzymałem gaznik w reku to nie ciekło po przykreceniu do silnika cieknie (stoi na nózkach)


Ostatnio zmieniony przez pawel332 dnia Pią 11:48, 03 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suszny
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 2075
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:22, 03 Wrz 2010    Temat postu:

Jest cos nie tak z zamykaniem dopływu paliwa czyli ta dysza przy pływaku któr otwiera i zamyka dopływ. Może źle złożyłeś gaźnik, coś sie blokuje.
Zdejmij to jeszcze raz i sprawdź.


Ostatnio zmieniony przez suszny dnia Pią 17:23, 03 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek16
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:34, 03 Wrz 2010    Temat postu:

Ja bym spróbował zmniejszyć poziom paliwa w komorze pływakowej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel332
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:34, 04 Wrz 2010    Temat postu:

ja juz go rozbierałem ze 4 razy i dalej to samo tzn. w domu na stole jak mu dolewam to się ładnie zamyka we właściwym momencie nic już nie rozkręcając wkładam do sima i leci jak z zapory przy powodzi :evil
już nawet ustawiałem go pod kątem jak jest w silniku i nic .
Ogólnie już zamówiłem nowy ale dopóki nie przyslą jestem uziemiony(jak mówią piloci)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Syzyf
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:02, 04 Wrz 2010    Temat postu:

Wydaje mi się, że przyczyny mogą być tylko dwie:
1. Nieszczelny zawór iglicowy. Możesz zaobserwować jego działanie np. w ten sposób (zdjęcie z innego tematu):
[link widoczny dla zalogowanych]
Przy czym ważne jest aby paliwo wlewać rurką dającą wysokość słupa cieczy, jak przy podłączeniu do zbiornika, czyli ok. 50 cm lub więcej.
Można gaźnik włożyć do większego słoja i obserwować go przy ruchach na boki i zanurzając w paliwie. Będzie widać, czy dopływ jest odcinany. Sprawdź też, czy sprężynuje taki bolec zaworu iglicowego, który jest popychany przez języczek pływaka (wewnątrz jest sprężynka).

2. "Zawieszający się" pływak. Pływak może zacinać się podczas ruchu do góry zahaczając minimalnie np. o rurkę z dyszą główną (dysza iglicowa), o boki komory pływakowej albo na samej osi. Możesz np. pomalować pływak dość gęstą czerwoną farbką plakatową, skręcić gaźnik i niezbyt energicznie poobracać nim w różne strony. Jeśli pływak ociera o coś, to zostaną ślady z farbki. Potem oczywiście pływak umyć wodą.

Skoro i tak czekasz na przesyłkę, to możesz spróbować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel332
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:12, 06 Wrz 2010    Temat postu:

Znalazłem przyczyne/y
1 błąd-otóż testy w domu robiłem na wodzie żeby nie śmierdziało w chałupie benzyną-inna wyporność wody i benzyny
2 błąd-machałem pływakiem nasłuchując czy nie chlupie w środku nie chlupało ale dlatego ze było pełne wykazał dopiero prosty test jak wrzuciłem pływak do miseczki z wodą i jedna bańka zatoneła.
3 błąd-wcześniej lutowałem go bo mi jedna z baniek odpadła i najwyraźniej została mikroskopijna dziurka przez którą wlała się benzyna - robiąc test na wodzie( czy poziom jest dobry i czy zamyka się) pływak zamykał się bo benzyna jest lżejsza od wody gdy go zalewałem już w silniku to było tak jak by nie było pływaka wcale a tylko kawałek balastu (ciężar bańki) i dlatego nie domykało zaworka.
Dzięki wszystkim za pomoc.
Można zamykać

Zamykam, aczkolwiek gdybyś wcześniej wspomniał o lutowaniu pływaka oraz próbach na wodzie a nie benzynie, to łatwiej by było wskazać potencjalną przyczynę.
Trzeba pisać o wszystkim (w granicach rozsądku Wink (1) ).
Syzyf
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin