|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pazio777
Simson Fan
Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 668
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:48, 16 Lis 2014 Temat postu: Coś się zatarło? W poszukiwaniu problemu |
|
|
Witam!
Może zacznę tak.. zaczęło się od tego, że raz chcę wyjeżdżać i jak tu mi zaraz coś pierdalło to matko boska. Chcę kopnąć a to tak ciężko chodzi, że wtf. Okazało się, że seger z baranka zleciał i razem z podkładką zrobił zamieszanie. Wszystko złożone do kupy - jedzie. I przejechal kilka kilometrów ładnie pięknie. I nagle iskrę zgubił, ale magneto zdjąłem, przeczyściłem platynki i po złożeniu do kupy znowu śmigał. No i finał tej historii :P odpalam i przygazowuję i on jakiś taki niemrawy.. tak go niby dławi (wszystko robione na stopce). Znowu jakoś pierdalło ale już mocniej. Pierdnął spalinami gdzieś od strony gaźnika. Po tym kopać niby można ale jakoś tak ciężko i w momencie w którym zapewne dochodzi do zapłonu w cylindrze czuć, że ta siła odbija kopkę do góry. Ponadto nie wiem czy to normalne ale koło się kręci na luzie przy kopaniu. Od strony sprzęgła, cylindra i tłoka wszystko wydaje się być wporządku. Gdzie więc szukać kupy?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HubertSR50
Bywalec
Dołączył: 27 Kwi 2013
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:54, 16 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Zapłon ustaw bo za wczesny masz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pazio777
Simson Fan
Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 668
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:32, 16 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Zapłon ustawiony praktycznie jak zwykle i bardziej nawet opóźniony niż za wczesny. Ale to może być przyczyną kopki która mi "odkopuje"?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pazio777
Simson Fan
Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 668
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:13, 17 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy mogę podbijać.. ale podbijam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HubertSR50
Bywalec
Dołączył: 27 Kwi 2013
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:58, 17 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Tak, przy zbyt wczesnym zapłonie kopka może odbijać oraz mogą się pojawić strzały w gaźnik.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pazio777
Simson Fan
Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 668
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 0:59, 20 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Faktycznie w tym tkwił problem. Właściwie to cały czas jest. Magneto coś kiepsko wału się trzyma i zjada kliny
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nico_Grant
Bywalec
Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:39, 20 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Trzeba dotrzeć magneto z wałem- weź gruboziarnistą pastę ścierną, posmaruj współpracujące powierznię wału i magneta i docieraj
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:01, 30 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Magneto dokręcasz do końca, i co najważniejsze pod nakrętkę dajesz sprężysta podkładke, o docieraniu magneta z wałem nie słyszałem, choć w swoim simsonie wymieniałem i wał i magneto.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nico_Grant
Bywalec
Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:39, 30 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Klin na połączeniu stożkowym wału i piasty pełni tylko rolę ustalającą ich wzajemne położenie- w przypadku krzywki określającej moment zapłonu jest to konieczne. Obciążenia (bezwładność koła magnesowego) przenoszone są przez połączenie stożkowe wał-piasta magneta, jeśli ich powierzchnie niewłaściwie do siebie przylegają- tarcie między nimi jest zbyt małe, -ścinane są kliny. Nie pomaga wtedy nawet duża siła docisku, trzeba dotrzeć współpracujące ze sobą powierzchnie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nico_Grant
Bywalec
Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:40, 30 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Klin na połączeniu stożkowym wału i piasty pełni tylko rolę ustalającą ich wzajemne położenie- w przypadku krzywki określającej moment zapłonu jest to konieczne. Obciążenia (bezwładność koła magnesowego) przenoszone są przez połączenie stożkowe wał-piasta magneta, jeśli ich powierzchnie niewłaściwie do siebie przylegają- tarcie między nimi jest zbyt małe, -ścinane są kliny. Nie pomaga wtedy nawet duża siła docisku, trzeba dotrzeć współpracujące ze sobą powierzchnie. W przypadku właściwej obróbki przez producenta współpracujących powierzchni stożkowych problem nie istnieje, jednak może się zdarzyć przy użyciu zamienników niższej jakości lub uszkodzeniu powierzchni.
Ostatnio zmieniony przez Nico_Grant dnia Nie 23:51, 30 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:42, 01 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Skoro klin nie przenosi obciążeń to dlaczego się ścina?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nico_Grant
Bywalec
Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:18, 01 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Bo powierzchnie stożkowe wału i piasty tych obciążeń nie przenoszą- a powinny.
Klin w tym rodzaju połączenia ustala tylko położenie wału względem piasty.Gdyby to klin przenosił tu obciążenie, to nie trzeba by było mocno skręcać magneta ani używać ściągacza do jego demontażu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|