|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nike_1996
Bywalec
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:03, 26 Lis 2011 Temat postu: Cylinder Problem |
|
|
Witam
Padł mi gwint w głowicy i zamontowałem głowicę splanowaną . Odpaliłem sima przejechałem 2 metry i tłok stanął i ciężko było go ruszyć . Zdjąłem więc cyla i jest lekko przytarty tłok i tam gdzie wchodzi sworzeń jest popękane . Czy teraz wystarczy wymienić tłok i będzie chodzić czy w cylu też trzeba robi szlif ? I czy od tej splanowanej głowicy mogło się to stać bo kompresja to była nieziemska ... Proszę o odpowiedź
PS.Czy taki zestaw byłby ok. Czy raczej almot i tłok MZA ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie patrze na ten bajeczny opis o osiągach !
Ostatnio zmieniony przez Nike_1996 dnia Sob 16:05, 26 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:17, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
lepiej almot itp
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SRC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:30, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
To co chcesz kupić to zwykłe gówno jaki masz cyl? Jeśli to DDR to oddaj do szlifu. Jesli jakiś węgierski to lepiej kup cały zestaw nowy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszek18183sr50
Bywalec
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siepraw Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:11, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
A czy ta twoja splanowana głowica nie jest przypadkiem za bardzo splanowana?
Po takich uszkodzeniach jeśli pękła piasta sworznia śmiem twierdzić że tłok mógł uderzać w głowice po nagrzaniu gdy zwiększył trochę swoje wymiary i od tego takie uszkodzenia tym bardziej że stało się to po założeniu tej głowicy.Co więcej mogło dojść do skrzywienia wału jeśli tłok gwałtownie się zatrzymał.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|