Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czy ten cylinder jest dobry ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michu6616
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:06, 22 Lip 2013    Temat postu: Czy ten cylinder jest dobry ?

Witam dam wam zdjęcia cylindra w środku tłoka z pierścieniami i powiedzcie mi czy on jest jeszcze dobry czy już czas na remont. I zdjęcia mogą być trochę nie wyraźne robione telefonem....

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simsens51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: naklo

PostWysłany: Pon 21:21, 22 Lip 2013    Temat postu:

odpala , silnik dobrze chodzi ? to jeździj !
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michu6616
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:22, 22 Lip 2013    Temat postu:

Znaczy się tak: Jak zimny odpala na 2 kopa ze ssaniem a jak ciepły to na 1 kopa ;d Ale w tym problem że mój simek jest bardzo słaby.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Iwiny
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:30, 22 Lip 2013    Temat postu:

Pierścienie do wymiany, próg sakaramencki. Najlepiej to kup nowy tłok i zrób szlif.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michu6616
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:38, 22 Lip 2013    Temat postu:

A czy nie lepiej będzie kupić jakiegoś nowego Almota i tłok ? Ten cylinder na pewno nie jest DDR. Czy w ogóle warto robić szlif tego cylindra ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:52, 22 Lip 2013    Temat postu:

Przedmuchy na tłoku są dosyć duże, ale śladów przytarcia nie widać więc jeden plus. Cylinder do szlifu bo rysy są, i to trochę dużo, no i próg. Ja radzę zrobić szlif tego cylindra plus dobry tłok np. MZA i porządnie dotrzeć na dobrym oleju
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michu6616
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:58, 22 Lip 2013    Temat postu:

A jak bym się tak zdecydował na kapitalny remont to lepiej kupić nowy wał czy oddać do regeneracji i co da nowy wał w silniku ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:04, 22 Lip 2013    Temat postu:

Regeneracja czy nowy wał to są raczej te same pieniądze. Kup lepiej nowy jakiś lepszy. Ja w zeszłym roku wymieniałem u siebie na wał IFA bo mi się czop ukręcił. U mnie w mieście dałem za niego 180 ale na necie są trochę tańsze
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michu6616
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:21, 22 Lip 2013    Temat postu:

A ile tak mnie więcęj wynosi różnica ceny pomiędzy regeneracją wału a nowym wałem ?

Ostatnio zmieniony przez Michu6616 dnia Pon 23:23, 22 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Iwiny
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:49, 23 Lip 2013    Temat postu:

Korba 40 zł, regeneracja ok 80 zł lub 100zł nie pamiętam. Za 140 masz wał MZA lub IFA.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michu6616
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:28, 25 Lip 2013    Temat postu:

Ok dzieki wszystkim za odpowiedzi ;d
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pustack
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grybów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:29, 25 Lip 2013    Temat postu:

Ja się wtrącę...
Dlaczego tak strasznie się patrzy na progi na tulei ? Dlaczego to jest złe ?
Niech mnie ktoś naprostuje, bo ja myślę że próg się robi dlatego, że tam już niedochodzą pierścienie i po prostu zostaje tam warstwa materiału która normalnie przez pierścienie jest ścierana.
Więc czemu ten próg tak przeszkadza ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał51
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:34, 25 Lip 2013    Temat postu:

Według mnie to że jest próg to oznacza że cylinder jest już mocno wyeksploatowany bo pierścienie wytarły luz bardzo tuleję. I jak jest duży próg to jak pierścienie uderzają w niego to bardzo dzwonią. Próg na cylindrze jest normalnym zjawiskiem ale do momentu gdy nie jest zbyt duży. Ciociarz dziwne że w samochodach na tulejach cylindrów nigdy niema progów, bo u mnie w warsztacie nie raz rozbieraliśmy silniki do remontu nigdy nie widzieliśmy progów, narazie nie mogę odpowiedzieć sobie na to pytanie bo dopiero jestem praktykantem jako mechanik samochodowy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin