|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mex500
Z Simsonem na ty
Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 3149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Chrzanów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:06, 26 Cze 2007 Temat postu: Do cholery...następny problem |
|
|
hej.
wymieniłem kondensator,założyłem magneto....skręciłem wszystko do kupy.
na kopa tylko czasami kichnie a z pychu niby chce zapalic ale nie idzie go utrzymać na obrotach do tego też kicha (jak go przestam pchać to od razu gaśnie) ...
co to może być?
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:07, 26 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
kichnie w tłumik czy w gaźnik? wyglada na to ze przestawiles zaplon bo są to objawy zaplonu zbyt poznego lub zbyt wczesnego.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mex500
Z Simsonem na ty
Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 3149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Chrzanów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:20, 26 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
tak przestawiłem...wydaje mi się że w tłumik bo z tyłu dochodzi kichnięcie ...albo dałem max, wczesny albo max późny...a właśnie w,którą stronę sie przyspiesza a,w którą opóźnia ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:30, 26 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
w strone zebatki sie opoznia a w strone cylindra przyspiesza.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mex500
Z Simsonem na ty
Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 3149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Chrzanów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:41, 26 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
co jeszcze zrobic?kondensator nowka...platynki raczej dobrze ustawione (qmpel ustawial i nie ruszalem)..kurcze sproboje pokombinowac jeszcze..przyspieszyc go troche:/
ps - moge go ustawiac tak ze zdejmuje magneto,odkrecam aparat i go przestawiam nie ?
pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawlo1666
Nowicjusz
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:53, 26 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
a magneto nie ociera??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:59, 26 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
tak ale po co sie meczyc ze sciaganiem magneta? wystarczy ze popuscisz srubki mocujace zaplon i troche przestawisz go i znow dokrecisz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mex500
Z Simsonem na ty
Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 3149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Chrzanów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:01, 26 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
nie mam porządnego śrubokrętu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:03, 26 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
aha no to sciagnij magneto i przestawiaj
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:32, 26 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Sprawdz czy klin na wale sie nie zcial, wymien swiece i zobacz jaka przerwa na platynkach i czy nie ma ikry gdy kopiesz w starter.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawlo1666
Nowicjusz
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 9:14, 27 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
jak ci bedzie ckal to znaczy ze sie klin scioł
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mex500
Z Simsonem na ty
Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 3149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Chrzanów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:39, 27 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
klin sie scial czyli ? czyli co...musze rozebrac silnik ?
iskra jest bdb...
pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:49, 27 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
nie wystarczy ze magneto sciagniesz i zobacz czy klin nie zostal w srodku sciety, w tym rowku. Jesli tak to go wydłub
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Snakers
Stały bywalec
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 1172
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Witkowo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:33, 11 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
To zapłon idzie przestawić bez ściagania koła magnesowego? To super wiadomośc bo mi sie nigdy nie chce ściągać koła ;p Ale czy w simku 3 biegowym też da się? Bo simki 4 biegowe mają 4 te otwory na kole magnesowym, a simsony 3 biegowy mają 3 dziury...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lolowo
Bywalec
Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z kątowni
|
Wysłany: Pon 0:43, 13 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
u mnie nie idzie przestawic zaplonu bez zdejmowania magneta ... nieda rady dostac sie do srubek bo ich nie widac sa za krawedzią koła chyba ze mnie oswiecicie
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|