|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brozek
Simson Fan
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: .. z daleka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:17, 10 Lip 2008 Temat postu: dobrze chodzi jedynie na minimalnie odkręconym kraniku |
|
|
witam, ostatnio zaobserwowałem ze w moim simq jest tak ze jak mam całkiem kranik odkręcony to nie jedzie sie tak dobrze, nie ma tej mocy i w ogóle nie jest tak jak kranik jest odkręcony tyle tylko zeby minimalnie paliwo leciało.. jeszcze lepiej jest jak jest zakręcony ale tak nie jezdze bo zapominam czasme odkręcic i staje.. dodam ze jak mam odkręcony całkiem to z kolanka cieknie czarny olej (?), no a jak jest tam minimalnie to jest prawie sucho. dzisiaj jak brat przyjedzie bo gdzies pojechał to spróbuje iglice podniesc moze to cos da.. co o tym myslicie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondzio333
Stały bywalec
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:38, 10 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Myślę że masz za duży poziom paliwa w komorze pływakowej i po lekkim odkręceniu kranika paliwo wolno leci i zdąży ono podlec spalaniu a jak odkręcisz na full kranik to zapewne się zalewa i jest mu ciężko się na obroty wkręcic przy czym niemiłosiernie kopci
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marciniak
Nowicjusz
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:23, 10 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
możesz spróbować iglice poprzestawiać ale sądze że "Kondzio333" ma racje lub masz dziórawy pływak bo jak nic nie dłubałeś przed tym problemem w gaźniku to raczej pływak dziórawy albo zawór iglicowy się nie ztyka tylko puszcze paliwo
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brozek
Simson Fan
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: .. z daleka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:47, 11 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
pływak mam nowy, założyłem go takiego jak kupiłem. jak był odkręcony na max to nie kopcił tak bardzo ale i tak chyba za duzo bo po kolanku ciekło. dzisiaj podniosłem iglice i powiem wam ze jest lepiej.. a nie bd zmieniał poziomu paliwa bo juz tak raz zrobiłem z tym samym problem. podgiołem minimalnie tą blaszke po czym simson na wysokich obrotach przerywał (brakowało mu paliwa) pózniej odgjołem z powrotem ale to juz nie było to samo.. i trzeba było wymienic pływak.. teraz nic nie bd grzebał tam, najwyzej nie bd go odkręcał do konca i tez będzie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Pią 11:05, 11 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
moze masz zuzyty zaworek iglicowy. sprawdz, najlepiej wymien
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brozek
Simson Fan
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: .. z daleka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:18, 11 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
hmm.. spróbuje to zrobic ale dopiero po weekendzie bo narazie nie mam gdzie tego kupic. dzisiaj go tylko przeczyszcze
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Sob 1:16, 12 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Jesteś pewny że iglice podniosłes a nie opuściłeś ?? Bo jeżeli podniosłes to silnik dostaje wiecej paliwa więc przy twoich problemach powinien gorzej chodzić.
Płaywak jak kupiłes nowy to trzeba go przeregulować, a przynajmniej sprawdzić jaki masz teraz poziomi paliwa w komorze pływakowej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przem1992
Simson Fan
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Borucin okolice Raciborza
|
Wysłany: Sob 2:30, 12 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
tomek1212 ma racje. nowy pływak też musisz wyregulować. ja zrobiłem tak jak Ty nie umiałem ustawić starego pływaka więc kupiłem nowy i wsadziłem tak jak był i paliwo mi spier**** bokiem ale gdy ustawiłem do porządku to śmigał
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brozek
Simson Fan
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: .. z daleka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:22, 12 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
ale on chodził dobrze (chyba), nie zalewał sie ani nic nie ciekło. Iglive opusciłem i teraz tez jest problem... bo na wysokich obrotach, głownie na 1 i na 2 biegu tak przerywa.. tak jakby mu brakowało paliwa bo na saniu tego nie ma.. chyba spowrotem dam tą iglice tak jak była i bd tylko lekko odkręcał kranik. A tak na marginesie to jak sie zmiejsza poziom paliwa to sie "dogina" w strone wnętrza gaznika? i Jak sprawdzic czy jest własciwy poziom paliwa?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:48, 12 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Wezcie pod uwage to, kiedys porownywalem to dlaczego kazdy z gaznikow 16n1 i 16n3 na tym samym plywaku i zaworku iglicowym ma inny poziom, otuz jest to dlatego ze maja inaczej rozmieszczone gniazda na plywak i zaworek, w 16n1 zaworek jest plyciej lub glebiej osadzony, nie pamietam juz, a plywaki sa uniwersalne.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondzio333
Stały bywalec
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:47, 12 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
W tym momencie zgodze się z Antoniem. Kiedys przekładałem pływak z gaźnika 16n3-4 do gaźnika 16n1 to musiałem regulowac poziom paliwa w komorze pływakowej, ponieważ był nieodpowiedni. A więc z nowym pływakiem myślę że będzie to samo, czyli należy ustawic odpowiedni poziom paliwa w komorze pływakowej względem gaźnika danego typu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brozek
Simson Fan
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: .. z daleka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:40, 12 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
sory ale Wy mi nie pomagacie teraz.. pytałem w którą strone sie odgina tą blaszke i nic.. duzo mam to odgjąc? jak sprawdzic czy jest własciwy poziom paliwa? PozdRo
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marciniak
Nowicjusz
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:54, 13 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
jak masz zasuży poziom to musisz podgiąć tą blaszke do góry żeby wcześniej zaworek zamykała
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|