|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lorden
Bywalec
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:02, 03 Cze 2008 Temat postu: Dusi na niskich obrotach. |
|
|
Witam.
Dziś po dłuższej trasie zauważyłem, że sismon conajmniej dziwnie chodzi. Ma strasznego muła na wolnych obrotach. Ruszenie pod góre z 1 graniczy z cudem. Musiałem trzymać w połowie sprzęgło i jak dostał już obrotów to dopiero idzie jak strzała. Tak samo jak jade na 4 ponad 50 i odejme gazu i dam trochę to zaczyna go dławić. Zapłon czy coś z gaźnikiem według was?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matti_92
Stały bywalec
Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 1200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wiecie że mam banany:) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:24, 03 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
jak dajesz miesznake? na poczatek moze wymien swiece a jak to nie pomoze to bedzie zapłon
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lorden
Bywalec
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:45, 03 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Mieszanka wzbogacona bo jest po szlifie. Zapłon już ustawiłem 1,8mm przez zz i platynki na 0,4mm. Wszystko idealnie poodmierzałem. Może znajdę jakąś świece, jak to nie pomoże to sprawdze gaźnik, bo tak jakby go troche zalewało. Powiedzcie mi jak ma być poziom paliwa w komorze pływakowej? Jak wszystko wyjmiemy, to paliwo powinno sięgać do tego trzpienia w komorze? Chodzi o gaźnik 16n1.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mirek2
Simson Fan
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bolesławiec
|
Wysłany: Wto 20:03, 03 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Lorden napisał: | Mieszanka wzbogacona bo jest po szlifie. |
To własnie na dotarciu ma być mniej tej mieszanki (1;33)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paluch
Z Simsonem na ty
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krzepice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:11, 03 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Mirek to jest stosunek oleju do paliwa czyli normalnie leje sie 1litr oleju na 50l beny a na dotarciu 1l oleju na 33l beny więc mieszanka jest bardziej bogata w olej,
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lorden
Bywalec
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:22, 03 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Powiedzcie jak z tym poziomem paliwa
Paluch, ty od 4 roku życia jeździsz na motorze? Tak wynika z twojego konta na bikepics.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Wto 20:29, 03 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
ja zwsze ustawiam tak zeby było lekko więcej niż połowa zalana komora pływakowa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondzio333
Stały bywalec
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:54, 03 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Poziom paliwa ma znajdowac się na wysokości tego słupka co wystaje w komorze pływakowej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lorden
Bywalec
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:53, 05 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Ustawiłem poziom paliwa w gaźniku, zapłon też ustawiłem. Nie mam tylko narazie świecy na zmiane, ale nadal jest to samo. Nie jestem w stanie ustawić wysokich obrotów na gaźniku. Są bardzo niskie obroty, a jak dokręce to blokuje przepustnice (oczywiście podnosze ją do regulacji). Jak przejade kilka kilometrów i silnik się zagrzeje i odejme mu gazu na luzie, to strasznie ciężko wkręcić mu się na obroty. Daje na maks. manetke gazu a on muli. Dopiero po dłuższej chwili jakby się przepalał i chodzi. O co może chodzić?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondzio333
Stały bywalec
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:41, 05 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Za duża dawka paliwa na iglicy, albo nie dokręciłeś głównej dyszy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lorden
Bywalec
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:45, 05 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Dawka paliwa jest właśnie największa i tu jest chyba błąd. Dysza jest mocno przykręcona, bo ustawiałem poziom paliwa w gaźniku i siedziała dobrze. Spróbuje jeszcze przeczyścić filtr powietrza. Znacie jakieś dobre sposoby na wyczyszczenie go?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paluch
Z Simsonem na ty
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krzepice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:18, 05 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Ustaw najpierw iglice na środek.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondzio333
Stały bywalec
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:20, 05 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Najpierw zmniejsz dawkę paliwa na iglicy. A co do tego filtra to słyszałem że można go czyścic tzn zamoczyc go w mieszance takiej jak lejesz do baku poczekac aż wyschnie i wytrzepac ten syf.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lorden
Bywalec
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:42, 05 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Zmniejszyłem dawke i to samo jest. Po zagraszniu silnika nie moge wysokich obrotów ustawić śrubką Już zmieniałem nawet dysze wolnych obrotów na oryginalną, ale żadnej zmiany nie ma. Jeździć się da na nim, ale jest to bardzo uciążliwe.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|