|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sebstiano1234
Nowicjusz
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:52, 28 Lip 2010 Temat postu: Dziwny dzwięk |
|
|
Jadąc na 4 biegu szybko, puszczając manetkę gazu w celu zwolnienia w cylindrze bądź w tych rejonach słyszę dziwny dźwięk jak by się coś obcierało, tarło. Co może być przyczyną tej awarii?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
milosz
Nowicjusz
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pią 19:14, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
ja miałem podobnie....... magneto tarło o zapłon....
może u Cb jest to samo
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
supra
Bywalec
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: się biorą dzieci :) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:47, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Jak w cylindrze to może z pierścieniami jest coś nie tak.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Murarz
KIEROWNIK
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:06, 31 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
A takie głupie wytłumaczenie: Może poprostu hamuje silnikiem?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SIMSONERS51
Simson Fan
Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 517
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:22, 31 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
dokładnie... moze tak jak kolega wyrzej napisał hamuje silnikiem.to nie jest 4T żeby było można silnikiem hamować.gdy puszczasz gaz i hamujesz silnikiem to tak jak byś go zacierał bo nie dostaje wtedy odpowiedniej ilości paliwa.ja ruwnomiernie hamuje i popuszczam manetke.pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marian
Stały bywalec
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Harbutowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:25, 31 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
SIMSONERS51 napisał: | dokładnie... moze tak jak kolega wyrzej napisał hamuje silnikiem.to nie jest 4T żeby było można silnikiem hamować.gdy puszczasz gaz i hamujesz silnikiem to tak jak byś go zacierał bo nie dostaje wtedy odpowiedniej ilości paliwa.ja ruwnomiernie hamuje i popuszczam manetke.pozdro |
Dokładnie tak... może nie chodzi tu o samo paliwo co o olej zawarty w tym paliwie
Ewentualnie wymień łożysko igiełkowe.
Ostatnio zmieniony przez Marian dnia Sob 13:26, 31 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moon
Bywalec
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Poniatowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:31, 31 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Zastanawialiście się kiedyś, co się dzieje w dwusuwie podczas hamowania silnikiem? Właśnie, nic. Brak smarowania w trakcie dłuższej jazdy z zamkniętą przepustnicą (np. zjazdy ze zboczy w offroadzie, czy dojeżdżanie do świateł) uszkadza jednostkę napędową. W czterosuwie olej pompowany jest w skrzynię korbową bez względu na otwarcie przepustnicy, w dwupaku wał korbowy smarowany jest olejem z mieszanki. Nie jest to jednak wada, bo przecież to silnik, a nie „hamownik". Jeśli jest niepotrzebne i technicznie niepoprawne, to jego brak należy uznawać w kategorii zalety - zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, jak upraszcza to konstrukcję.
Ostatnio zmieniony przez moon dnia Sob 15:34, 31 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MareckiGTI
Bywalec
Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:29, 31 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Nie musisz hamować silnikiem, dojeżdżasz do świateł na luzie lub na sprzęgle i problem z głowy właśnie dlatego że silnik brak oleju mocno odczuwa przestałem hamować silnikiem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|