|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dajzeta
Nowicjusz
Dołączył: 17 Lip 2011
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: ZmC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:01, 18 Lip 2011 Temat postu: Dziwny problem z gaźnikiem |
|
|
Kupiłem wczoraj simsonka sr 50/1 gamma,niby wszystko dobrze(ma zepsuty ślimak)ale jedyną wadą było kapanie z gaźnika BING ,jakaś mała część była wytarta(koszt 45zł) w sklepie doradzili mi abym kupił zwykły gaźnik z S bo się nie opłaca (ponoć jakiś lepszy kosztuje 79zł)kupiliśmy,założyliśmy i tu jest problem troszkę ciężko odpalić i nie wchodzi w większe obroty.Trzeba wtedy zamknąć kranik , benzyna się wypali a simek śmiga elegancko, a jak otworzy znowu kranik to simek znowu na wyższe obroty nie wchodzi
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TERY
Stały bywalec
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 1141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 20:34, 18 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
zła dawka paliwa ustaw na igliccy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grzegorz1969
Bywalec
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:35, 18 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Witam,
1) Nie kupił bym 16Nxx mając Bing-a. Oczywiście odblokowanego (gdyż Bing 17 do Simsona był produkowany w około 15 wersjach różnie dławionych) . Nie piszę że stare IFA 16N3 działa źle ale .... są lepsze gaźniki.
2) Prawidłowo zrobiony gaźnik musi normalnie działać po włożeniu ) można go doregulować ale ... ma działać od początku.
Moja rada sprawdź jaką masz wersję Bing-a i jeśli nie dławioną dokup do niego odpowiedni element lub ...... jeśli nie chcesz go regenerować wyślij mi go a ja wyślę Ci ten : http://www.youtube.com/watch?v=l7R1-18GUqA&feature=related
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dajzeta
Nowicjusz
Dołączył: 17 Lip 2011
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: ZmC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 7:24, 19 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
gaźnik chodzi wkręciłem maxymalnie śrubkę od regulacji paliwa i wykręciłem o 2,5 obrotu, z tym bingiem simek był jakiś słabszy, wstawie dzisiaj zdjęcie tego gaźnika i mojego sr50 gamma
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tarnus
Bywalec
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:53, 19 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
A ja bym sprawdził simmeringi na wale najpierw a dopiero później wymieniał gaźniki na kolejny.
Słabe wkręcanie to też źle ustawiony zapłon może być.
Marek
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Iwiny Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:08, 19 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Nowe gaźniki trzeba ustawiać od nowa !!! i pod silnik !!! Wysokości pływaka są rozregulowane i w ogóle. Kupiłem trzy nowe gaźniki BVF i każdy musiałem ustawić, po ustawieniu simki pięknie mruczały.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dajzeta
Nowicjusz
Dołączył: 17 Lip 2011
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: ZmC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:06, 23 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
dupa gaźnik (ten nowy)był fabrycznie zepsuty , naprawiłem mój stary i jest wszystko dobrze
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|