|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gangsta
Stały bywalec
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: KiElCe Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:56, 20 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Pawel nie o to chodzi ze nie opisal.. tylko kolega najpierw zwraca sie o pomoc a pozniej stwierdza ze nie trzeba go poprawiac bo juz nie jeden motocykl zrobil.. Tomasz sory za te bledy xP poprawilem juz;] Okej wracajac do tematu.. Petreee napisz co wymieniales podczas remontu noo i czemu wymieniales te pierscienie..
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 0:19, 21 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Nie chce mi sie tego czytac co piszecie, bo po kilku postach juz sa bzdury, wyzywanki i powtorzenia.
Mankamentem simsona jest to, iz to nie pierscienie dzwonia, lecz glownie lozysko igielkowe sworznia tlokowego na korbowodzie. W moim przypadku efekt ulgi przyniosla wymiana, ale nie na te za 5-10 zl, bo to to se mozna do kluczy jako breloczek przyczepic. "Tuningowcy" staraja sie o lozyska korbowodu INA, ale SKF tez sa ponoc dobre. Z tego co ja mam, to lozysko SKF ma wiecej igielek w koszyczku z tworzywa sztucznego, co znacznie zmniejsza dzwonienie.
Poza tym druga opcja, to pierscienie, lecz jak mowisz ze tloka nie zmieniales i nie ma luzow, to raczej bym to wykluczyl.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JacekM
Stały bywalec
Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Śro 1:29, 21 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
lepsze lozysko igielkowe , albo zainwestowac w pierscienie dorabiane ( tomring )
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PeTrEee
Nowicjusz
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Olesno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:57, 21 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Aha dzięki i jeszcze takie małe pytanko poco wymieniać tłok nie moze być stary ???
Pozdro
Ostatnio zmieniony przez PeTrEee dnia Śro 12:58, 21 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:45, 21 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
A tak sie chwaliles, ze tyle motorkow, komarkow, simsonow juz robiles, a nie wiesz po co sie wymienia tlok? Zapewne nie wpadles na to ze nuta na pierscienie jest rozbita, przez co maja luz?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|