 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czarek51
Bywalec

Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MILICZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:31, 15 Sie 2008 Temat postu: electronic + amal 19 rzt |
|
|
witam - mój problem jest taki - musze mieć w simq w amalu iglice najniżej jak się da - na innym położeniu simek z początku zbiera sie dośc ładnie ale ok 3krpm zaczyna go strasznie mulić - byłby to poziom paliwa na pływaku??? dodam że na innych położeniach żeby tykał w miarę dobrze muszę pobawić się zapłonem - jest to electronic
chce podnieść iglicę bo dużo jeżdzę w dwóch i brakuje mi trochę mocy
następne pytanie mam takie: normalnie w electronicu jak się zapłon wyprzedzi to zbiera się lepiej - u mnie zaczynbają się dziać dziwne rzeczy - myślę że to dzięki amalowi i że coś nim nie tak -
napiszcie co wy myślicie na ten temat
PS sorki za mój mega monolog
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
heniek1990
Bywalec

Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:07, 15 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Duży ten amal jak do 50 ccm. Przez to tylko traci moc na niskich bo sie przylewa. Rob cylek na 60/4 i bedzie żyleta. Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszkal
V.I.P

Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:18, 15 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
a gdzie napisal ze ma 50 ? napisal cos o RZT.Masz go ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czarek51
Bywalec

Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MILICZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:32, 15 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
gaźnik jest '' rzt arreche amal 19'' a mam 60/4
czekam na więcej info
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
heniek1990
Bywalec

Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 10:19, 16 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
A jak zakładałes amala to "powiększyłes" otwór w uszczelce miedzy gaźnikiem a cylkiem?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czarek51
Bywalec

Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MILICZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:37, 16 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
ten rzt pieronski mam uszczelke ma na krućcu - dysze widze mam 90 - czyżby toi jej wina????
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES

Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Sob 11:40, 16 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Dysze masz za dużą. Jak zakładasz amala to wywalasz oryginalną uszczelke, Amal jest uszczelniany oringiem.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czarek51
Bywalec

Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MILICZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:38, 16 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
tomek1212 napisał: | Amal jest uszczelniany oringiem. |
no właśnie o to mi chodziło - dałem dysze 85 bo akurat miałem i narazie nawet na max podniesionej iglicy tyka jak trzeba - i jeszcze powiedzcie mi dlaczego jak troche mam wyprzedzony zapłon to nie równo chodzi?? przecież zwykle wyprzedzenie daje większą zrywność bez żadnych konsekwencji no chyba że w spalaniu co nie??? czy znowu się myle???z ciekawosci pytam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES

Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Sob 14:14, 16 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Większe wyprzedzenie zapłonu poprawia prace silnika na wysokich obrotach, ale pogarsza na niskich. Dlatego "normalne" silniki mają zmienny kąt wyprzedzenia zapłonu.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czarek51
Bywalec

Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MILICZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:34, 16 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
mówimy o electronicu??? bo na początku po kupnie sima widziałem że jest mocno wyprzedzony to zrobiłem tak jak ma być i osiągi mu spadły własnie na dole - zrobiłem jak było od początku i śmigałem tak do remontu - zadowolony;)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES

Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Nie 0:17, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
To nie ma znaczenia czy elektronik czy platynki. Zasada jest taka sama.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|