|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bardok
Nowicjusz
Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: szczecin
|
Wysłany: Nie 12:36, 10 Lut 2008 Temat postu: gaźnik |
|
|
jak najlepiej wyregulować gaźnik ma starszą wersje 1980 śrubka jest jeszcze pod skosem kręcić w prawo czy w lewo
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
walker69
Śpiący na Forum
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:18, 10 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
może sie pochwal typem gaźnika a jak masz 16N1 to wkręć to śrubę do konca i odkręć od 1 do 2 obrotów
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bardok
Nowicjusz
Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: szczecin
|
Wysłany: Nie 13:37, 10 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
16 n1
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przem1992
Simson Fan
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Borucin okolice Raciborza
|
Wysłany: Nie 13:42, 10 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
jaka starsza ona jest dobra bo tez mam;) zrób jak napisal kolega wyżej:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:49, 10 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Regulacje przeprowadź metodą prób i błędów zaczynając od wykręcenia o jeden, półtora,2 obroty.
Przem1992 to jest starsza wersja gaźnika, 16n3-4 jest następcą 16n-1
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bardok
Nowicjusz
Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: szczecin
|
Wysłany: Nie 13:57, 10 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
dzięki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przem1992
Simson Fan
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Borucin okolice Raciborza
|
Wysłany: Nie 15:25, 10 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
aha:) to nie wiedziałem:D hehe
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bzyqs
Simson Fan
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: jaroslaw
|
Wysłany: Pią 22:14, 15 Lut 2008 Temat postu: ; |
|
|
Regulacja gaźnika 16N1:
"Jeśli podczas pokręcania śrubą regulacyjną powietrza biegu jałowego silnik przestanie pracować, to należy wkręcać śrubę oporową przepustnicy do chwili uzyskania równomiernej pracy silnika. Wkręcić do oporu śrubę regulacyjną powietrza biegu jałowego i następnie odkręcić ją, aż uzyska się możliwie dużą prędkość obrotową, z zachowaniem równomiernej pracy silnika.
Na zakończenie reguluje się prędkość biegu jałowego ponownie wkręcając śrubę oporową przepustnicy. Po regulacji prędkość biegu jałowego powinna wynosić 1200-1600 obr/min.
Jeżeli po przeprowadzeniu takiej regulacji okaże się, że podczas przyspieszania silnik nie pracuje normalnie, to można spróbować wkręcić śrubę regulacyjną powietrza biegu jałowego o 1/4 do 1/3 obrotu, w celu niewielkiego wzbogacenia mieszanki."
posłużyłem sie cytatem ze strony bo juz pisalem to X razy i juz mi sie to powtarzanie znudziło
ps. Widze ze dopadł was groźny wirus który daje bana na SZUKAJKI
Ostatnio zmieniony przez bzyqs dnia Pią 22:16, 15 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|