|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Linek
Bywalec
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec (podkarpackie) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:35, 22 Sie 2010 Temat postu: Gaźnik 16N1-11 |
|
|
Pomógł by ktoś w regulacji tego gaźnika. Prosze pokażcie mi którą śrubą sie co reguluje [link widoczny dla zalogowanych] tu fota tego gaźnika
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:42, 22 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Usuń jeden temat.
Tą śrubką że sprężynką reguluje się wolne obroty a tą drugą to sam nie wiem. Mam taki gaźnik i nie widzę różnicy jak mam wykręconą ją 3 obroty albo wkręconą na maxa simson chodzi tak samo...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Nie 23:24, 22 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
ta ,,ze sprężynką" jest od regulacji obrotów na biegu jałowym. a druga jest przy stopce łączącej gaźnik z kanałem dolotowym cylindra w takim kanaliku. wkładasz śrubokręt od góry jest ona zazwyczja pod plombą chyba że ktoś już ją wywalił. tą śrubką regulujesz mieszankę paliwowo powietrzną. dodatkowo jeszcze jest regulacja przy iglicy albo opuszczasz albo obniżasz poprzez przestawianie w rowkach takiej blaszki blokującej iglicę żeby nie wypadła. no i regulacja ssania, wkręcasz albo wykręcasz linkę przy przepustnicy od ssania.
jeśli chcesz żeby ktokolwiek pomógł ci przy regulacji to napisz jak silnik pracuje co sie z nim dzieje i czy w ogóle odpala.
pozdro.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Akerav
Gość
|
Wysłany: Pon 9:09, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
pawels2004 śrubka na króćcu jest w 16N3. W 16n1 śrubka ze sprężynką służy do regulacji wolnych. Jedyną różnicą z 16n3 jest to że w 16n3 jest ona położona równolegle do przepustnicy, a w 16n1 jest pod kątem jakichś 45 stopni i "wchodzi w korpus przepustnicy. Natomiast ta druga, lekko schowana śrubka służy do tego samego co śrubka ukryta w króćcu w 16n3, czyli regulacji składu mieszanki paliwo-powietrze. Podobno w 16n1 jest ją łatwo wyregulować, acz ja osobiście wolę regulować serię 16n3.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|