 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karolcio
Nowicjusz

Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:00, 28 Lip 2007 Temat postu: Gaźnik, zapłon? |
|
|
Witam. S51 odpala bez przeszkód, podczas jazdy zachowuje się w miarę ok - jest mocny itd - zarówno na niższych jak i niższych obrotach. Jadnak nieobciążony, na biegu jałowym ma problem z wejściem na wysokie obroty, strzela, dławi się itd.
Co może być grane - najpierw zabrać się za gaźnik czy ustawienie zapłonu? Simson to nowy nabytek - nie mam za bardzo doświadczenia - stąd takie pytania...
Dzięki za wszelkie sugestie...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kostek
Stały bywalec

Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1198
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z nieba ? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:09, 28 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
a dobrą robisz mieszankę ja dałem za dużo oleju i świece mi olejem zarzucało . powinna być okopcona brunatna.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karolcio
Nowicjusz

Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:18, 28 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Chyba dobrze - wlałem 5l benzyny + setkę Mixola... Simson jednak nieco kopci co mnie zastanawia. Sprawdzałem czy nie bierze oleju ze skrzyni biegów - raczej nie bo poziom jest dobry - nie ubyło tam oleju...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karolcio
Nowicjusz

Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:33, 28 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Nigdy nie ustawiałem zapłonu... - mam takie pytanie - czy dysponując opisem z książki E.Werner - Jeżdżę motorowerem SIMSON - Waszym zdaniem dam radę zrobić to samodzielnie czy lepiej poprosić jakiegoś speca? - akurat nikogo takiego nie mam pod ręką ale nie chcę też samemu się z tym rozgrzebać i nie zrobić...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kostek
Stały bywalec

Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1198
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z nieba ? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:38, 28 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
przed rozgrzebaniem zapłonu zapoznaj się z tym [link widoczny dla zalogowanych] i wejdź w zakładkę zapłon po przeczytaniu tego wstawisz super zapłon .
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK

Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Pon 12:22, 30 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
nie słuchaj ich!! najpierw powiedz jaki masz zaplon platynkowy czy elektronic (jesli platynkowy to rozpoznasz go po przerywaczu przy magnecie a jesli elektronik to po prawej stronie boczkow (po lewej jest m.in. stacyjka i akumulator) znajduje sie taki prostokatny moduł wymiary mniej wiecej 15x5x4cm i jesli masz elektronic to raczej nie masz co grzebac.
no ale najpierw podaj jaki masz gaznik (oznaczenie jest po lewej stronie gaznika np 16n3-4 albo 16n1-11 jest kilka typow i podaj jaki masz) bo jesli masz 16n3-4 to wkrec ta srube zaraz przy dolocie do cylindra (ona jest pionowa) do oporu liczac ile obrotow zrobiles jesli zrobisz mniej wiecej 2,5 do 3 obrotow to wykrec ja spowrotem o tyle i pozniej metoda prob i bledow wkrecaj o 1/4 obrota
to tyle jak by co to pisz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BARTI
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Środa Wielkopolska
|
Wysłany: Pon 19:08, 30 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
bosh..nauczycie sie pisac w odpowiednich dzialach? ;/
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karolcio
Nowicjusz

Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:48, 02 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
marcias napisał: | nie słuchaj ich!! najpierw powiedz jaki masz zaplon platynkowy czy elektronic (jesli platynkowy to rozpoznasz go po przerywaczu przy magnecie a jesli elektronik to po prawej stronie boczkow (po lewej jest m.in. stacyjka i akumulator) znajduje sie taki prostokatny moduł wymiary mniej wiecej 15x5x4cm i jesli masz elektronic to raczej nie masz co grzebac.
no ale najpierw podaj jaki masz gaznik (oznaczenie jest po lewej stronie gaznika np 16n3-4 albo 16n1-11 jest kilka typow i podaj jaki masz) bo jesli masz 16n3-4 to wkrec ta srube zaraz przy dolocie do cylindra (ona jest pionowa) do oporu liczac ile obrotow zrobiles jesli zrobisz mniej wiecej 2,5 do 3 obrotow to wykrec ja spowrotem o tyle i pozniej metoda prob i bledow wkrecaj o 1/4 obrota
to tyle jak by co to pisz |
Dzięki - zapłon mam tradycyjny - nie elektronik, gaźnik 16 N3-4, poeksperymentuję z tą śrubą bo faktycznie takowa tam jest. Sorki za pytanie - co nią reguluję - skład mieszanki paliwowo - powietrznej?
Poza tym chyba muszę również gaźnik rozebrać i wyczyścić - właśnie wymieniłem gumowy przewód łączący filtr powietrza z gaźnikiem- ten stary się rozlatywał więc pewnie sporo syfów mogło tam wlecieć...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|