|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sławek14
Nowicjusz
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RaDłÓw
|
Wysłany: Wto 19:29, 13 Maj 2008 Temat postu: Iskra!!! |
|
|
Witam!!Problem mam taki ze jest iskra przez jakies 2 kopniecia starterem potem nie ma jak utne kabel wyskokiego napiecia to jest przez taki sam czas !!!co to moze byc??(moduł mm nowy)!!(electronic 12V)!!!prosze o pomoc!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bartek16
Bywalec
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Wto 19:49, 13 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
a na innej swiecy sprawdzales??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin21
Z Simsonem na ty
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 3000
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okrzeja
|
Wysłany: Wto 20:14, 13 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
A zmieniałeś kabel?Ale to raczej nie jest jego wina..
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
walker69
Śpiący na Forum
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:35, 14 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
zmien kabel WN
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chartson
Bywalec
Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 17:16, 14 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
wez diode ze starego radia czy czegos
i podlacz przed cewka i zobacz czy dioda mruga jak kopiesz w starter
jak dioda zacznie gasnac switlo zanikac z czasem to masz cos z modulem a jak nie to cos z cewka W/N
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondzio333
Stały bywalec
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:32, 14 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
chartson napisał: | wez diode ze starego radia czy czegos
i podlacz przed cewka i zobacz czy dioda mruga jak kopiesz w starter
jak dioda zacznie gasnac switlo zanikac z czasem to masz cos z modulem a jak nie to cos z cewka W/N |
tylko na tej diodzie umieśc najpierw rezystor
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sławek14
Nowicjusz
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RaDłÓw
|
Wysłany: Śro 22:28, 14 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
wymienialem cewki kable i dalej to samo mam nowy!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pils30365
Bywalec
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Katowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:35, 16 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Zrób może w ten sposób:
jak masz w domu omomierz to ustaw w położenie 200 om, odłącz niebieski kabel 3 od modułu, zetknij jeden kabel omomierza do niebieskiego kabelka 3, drugi zaś do masy pojazdu - powinno być na oryginalnym statorze (DDR) 24-33 om, a na tym współczesnym (Tajwan) jakieś 17 om - tak najprościej można wstępnie sprawdzić poprawność działania czujnika w statorze. Ja miałem podobne objawy i okazało się, że płytka drukowana pękła w czujniku statora, no i trzeba było wymienić stator. Bardzo ważne w elektronikach jest dobre połączenie modułu z masą. Możesz jeszcze sprawdzić cewkę pierwotną w statorze: omomierz ustaw na 2000 om, odłącz czerwony kabel 14 od modułu i przyłóż do niego jeden z kabli omomierza, a drugi kabel omomierza zetknij z masa pojazdu, przy prawidłowym działaniu cewki powinno być 480 do 600 om (w zależności od temp. silnika). Wtedy możesz wykluczyć układ zapłonowy w silniku. A w nowym module ustawiałeś tzw. obroty eksploatacyjne silnika? Zrób może też tak: zapamiętaj położenie tego małego potencjometra w module (żebyś mógł „gdyby co” do oryginalnego ustawienia powrócić), następnie przekręć go max. w kierunku przeciwnym do wskazówek zegara (dotyczy modułów z DDR-a, w przypadku tych Tajwańskim może być odwrotnie), kopnij i sprawdź czy masz iskrę, jeżeli iskra nie będzie się gubić to znaczy że miałeś za duże obroty eksploatacyjne na module. Jak się okaże, że to jest przyczyną to pytaj dalej jak się obroty eksploatacyjne ustawia. Sprawdź też wszystkie kabelki związane z zapłonem, czy czasem któryś się w środku nie nadłamał. Spróbuj też wykonać próbę zapłonu przy wyciągniętym kabelku nr 2 z modułu (chyba brązowo-biały), wykluczysz też zwarcie na stacyjce. Powodzenia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|