|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
banan
Bywalec
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 393
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: znienacka ;)
|
Wysłany: Nie 21:35, 08 Cze 2008 Temat postu: iskrzy na platynkach |
|
|
dlaczego iskrzy na platynkach i nie pali ? pierw przerywal podejzewalem swiece ale to nie ona , po wymianie kondensatora juz wogule nie odpalil i iskrzy , nie wiem jak bylo przed wymianą
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin21
Z Simsonem na ty
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 3000
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okrzeja
|
Wysłany: Nie 21:41, 08 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
wymień platynki.Albo je przeczyść drobniutkim papierem ściernym.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
banan
Bywalec
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 393
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: znienacka ;)
|
Wysłany: Nie 21:57, 08 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
ok zobacze jutro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Pon 0:33, 09 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Jeżeli po wymianie kondensatora już w ogóle nie chce zapalić to najprawdopodobniej gdzieś tutaj jest problem. Zapewne kondensator ma ch****ową mase (pamiętaj że kondensator musi ciasno siedzieć w statorze). Polecam też kupić dobry, nowy kondensator.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
walker69
Śpiący na Forum
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 7:56, 09 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Dokładnie Tomek najczęstszą przyczyna iskrzenia platynek jest wadliwy kondensator lub słabe jego połączenie z masą.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
banan
Bywalec
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 393
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: znienacka ;)
|
Wysłany: Pon 14:38, 09 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
aha dzisiaj bede mial nowy MZA wiec sprawde to , ten co zalozylem troche ten gwint wychdozil i wchodzil
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:52, 09 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Jaki gwint? O.o Jezeli cokolwiek rusza sie w kondensatorze to na 99% jest on uszkodzony.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Pon 16:04, 09 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
i zanim wlozysz kondensator do statora to przetrzyj miejsce gdzie on jest osadzony papierem sciernym
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
banan
Bywalec
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 393
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: znienacka ;)
|
Wysłany: Pon 19:54, 09 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
wymienilem go i juz jest ok ale wkreca sie na obroty do pewnego momentu , moze to byc spowodowane mała ilością paliwa? bo mialem moze...3 gaźniki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Pon 23:13, 09 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Może. Dolej złocistego płynu do baku i śmigaj dalej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
banan
Bywalec
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 393
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: znienacka ;)
|
Wysłany: Śro 17:34, 11 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
dolanie paliwa tylko troche pomoglo ale zmienilem przepustnice bo ta co mialem nie wydawala mi sie za dobra bo nie byla od tego gaźnika (16n 1) i dalem mniejsza dawke paliwa , i znów lekka poprawa , w końcu sciąglem ta gówmową rurke co idzie z gaźnika do filtra i sie przejechalem bez niej z poczatki cos go jeszcze dławil oale przeszlo to , pojeździlem chwile tak i z powrotem ja zalozyłem i wydaje mi sie juz być ok
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|