 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Styropian
Stały bywalec

Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:48, 28 Paź 2009 Temat postu: Jak go zgasze to potem już nie zapali... |
|
|
Siemacie. Mam taki problem, jak rano pale simsona to pali od 1 kopa chodzi w miare dobrze ale jak go zgaszę i próbuję drugi raz odpalić to albo się nie odezwie ani na pycha ani z kopa, a jak już zapali to nie wkreci sie z Chiny na obroty. Iskra jest, że by konia zabiło sprawdzałem dużo świec, zapłon dobrze ustawiony gaźnik też. Wszystko wydaje się być OK ale coś mu nie pasuje. Dodam, że mam instalacje 12v bez aq i załozony nowy cyl 50ccm Węgierski, tłok jakiś za 33zł i głowica taka czarna za 48 zł. Proszę pomóżcie będę wdzięczny.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
House
Z Simsonem na ty

Dołączył: 27 Cze 2008
Posty: 3488
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Cieszyna Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:31, 29 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
stawiałbym na cewkę butelkową choć niekoniecznie , ona czasem od wysokich temperatur zaczyna wariować , wiem bo miałem to po kupnie simka w swoim zapalal jako tako zimny potem musialem na pycha latac kilometrami az wkoncu nie dosć ze gasnał jeśli nie miał min. polowy obrotów to jak zgasł to bez biegu maratońskiego by nie zapalił .... Wyczyść też gaźnik ... Mój sim na puchnacym tloku tez mial problemy z rozruchem jak byl letni albo mocno goracy , wymieniłem tłok na MZA i pali zawsze z kopa jak jest letni i nie pali za pierwszym to ssanie zaraz jak coś pierdnie puszczam ssanie i jazda
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszkal
V.I.P

Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:21, 29 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Jeżeli go już odpalisz na ciepłym silniku to go muli i nie chce wejść na obroty ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Styropian
Stały bywalec

Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:25, 29 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Cewka to chyba nie jest bo iskre ma jak jest ciepły. Ale nie wiem nie znam się na elektryce, gaźnik postaram się jutro wyczyścić. Tak jak zdołam go jakimś cudem odpalić jak jest ciepły to nie wejdzie na obroty żebyś płakał. Aha i jeszcze pytanie takie: Tato mi mówi cały czas, że to może być wina rozpierniczonego simeringa na wale olbo od strony iskrownika, możliwe to? Z góry dzięki pozdro.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PPrrzzeemmeekk
Bywalec

Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 461
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:45, 29 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Możliwe.A mocno ci kopci z wydechu ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES

Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Czw 21:54, 29 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Sprawdź mechanizm ssania, a zwłaszcza gumkę tłoczka ssania.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Styropian
Stały bywalec

Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:25, 29 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Osatatnio dymił bardziej niż zawsze. Posprawdzam jutro wszystko co napisaliście.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
waldii001
Nowicjusz

Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:39, 25 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Ja przeprasza ze pisze tutaj ale mam takie pytanie a nie chciałbym otwierać nowego tematu bo po co mam do wymiany cewkę zapłonową i teraz tak cala instalacja jest 6v światła kierunki a cewka butelkowa jest 12v wiec jaka cewkę zapłonowa kupić 6 czy 12v
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adriano19921106
Bywalec

Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czerwona Woda Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:56, 25 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
W s51B i N było tak oryginalnie, że instalacja była na 6v, a cewka butelkowa 12v(tak ma być), więc kupuj 12v.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|