 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Który lepszy gaźnik: |
16n1-11 chyba od mz |
|
55% |
[ 11 ] |
16n3-4 - nówka |
|
45% |
[ 9 ] |
|
Wszystkich Głosów : 20 |
|
Autor |
Wiadomość |
tomson
Bywalec

Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Stalowa Wola Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:25, 17 Lut 2008 Temat postu: Jaki gaźnik? |
|
|
Witam.
W tym roku kupiłem gaźnik 16n3-4 niestety jakoś nie wiem simek nie trzyma obrotów na nim chyba ze to nie wina gaźnika.
Posiadam jeszcze gaźnik 16n1-11 i rozwarzam zamianę gaźników
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Który lepszy gaźnik: |
16n1-11 chyba od mz |
|
55% |
[ 11 ] |
16n3-4 - nówka |
|
45% |
[ 9 ] |
|
Wszystkich Głosów : 20 |
|
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK

Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Nie 12:33, 17 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
od mz??
mz ma o wiele wieksza gardziel niz 16mm.
ale i tak lepsza jest org niz nowa podroba
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Który lepszy gaźnik: |
16n1-11 chyba od mz |
|
55% |
[ 11 ] |
16n3-4 - nówka |
|
45% |
[ 9 ] |
|
Wszystkich Głosów : 20 |
|
Autor |
Wiadomość |
lycha_15
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 2442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łaziska City Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:51, 17 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
lepszy ten 16n1-11 ino ze to nie jest od MZ bo MZ-tki mialy podajze 24mm przelot w gazniku
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Który lepszy gaźnik: |
16n1-11 chyba od mz |
|
55% |
[ 11 ] |
16n3-4 - nówka |
|
45% |
[ 9 ] |
|
Wszystkich Głosów : 20 |
|
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P

Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:06, 17 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
MZ 150 mialy 22mm. Znaczy nadal maja ;P
To zamien gazniki i nie marudz, co to za problem?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Który lepszy gaźnik: |
16n1-11 chyba od mz |
|
55% |
[ 11 ] |
16n3-4 - nówka |
|
45% |
[ 9 ] |
|
Wszystkich Głosów : 20 |
|
Autor |
Wiadomość |
tomson
Bywalec

Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Stalowa Wola Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:06, 17 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
A odnośnie nie trzymania obrotów to możliwe ze ten 16n3-4 ma z tym problem? - nówka
Na razie chodzi mi o to aby ładnie pracował trzymał obroty i w miarę szybko palił na zimnym. Kupiłem 16n3-4 bo myślałem że skończą się kłopoty z gazowaniem na sprzęgle w celu niezgaszenia silnika
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Który lepszy gaźnik: |
16n1-11 chyba od mz |
|
55% |
[ 11 ] |
16n3-4 - nówka |
|
45% |
[ 9 ] |
|
Wszystkich Głosów : 20 |
|
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P

Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:46, 17 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
A moze by tak wyregulowac? Pomyslales o tym?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Który lepszy gaźnik: |
16n1-11 chyba od mz |
|
55% |
[ 11 ] |
16n3-4 - nówka |
|
45% |
[ 9 ] |
|
Wszystkich Głosów : 20 |
|
Autor |
Wiadomość |
tomson
Bywalec

Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Stalowa Wola Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:20, 17 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Stary ile juz przy tym siedziałem ja i tai mechanik i ni h***
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Który lepszy gaźnik: |
16n1-11 chyba od mz |
|
55% |
[ 11 ] |
16n3-4 - nówka |
|
45% |
[ 9 ] |
|
Wszystkich Głosów : 20 |
|
Autor |
Wiadomość |
Paluch
Z Simsonem na ty

Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krzepice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:31, 17 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
To może mechanika zmień
Ja bym wybrał 16n1
PS Gaźnik od ETZ 150 ma gardziel 24mm
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Który lepszy gaźnik: |
16n1-11 chyba od mz |
|
55% |
[ 11 ] |
16n3-4 - nówka |
|
45% |
[ 9 ] |
|
Wszystkich Głosów : 20 |
|
Autor |
Wiadomość |
Marcin21
Z Simsonem na ty

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 3000
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okrzeja
|
Wysłany: Nie 17:41, 17 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
A ja mam 16n3-4 i jest dobrze...Kup sobie taki...xd
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Który lepszy gaźnik: |
16n1-11 chyba od mz |
|
55% |
[ 11 ] |
16n3-4 - nówka |
|
45% |
[ 9 ] |
|
Wszystkich Głosów : 20 |
|
Autor |
Wiadomość |
tomson
Bywalec

Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Stalowa Wola Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:56, 17 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
posiadam taki xD
To jest ten z jedną śrubką do regulacji kurde nie moge go ustawić ! ;/
_____________________________________________________________
Byłem dziś u kolegi załatwić gaźniki i teraz mam tak do wyboru:
1 Gaźnik chyba od mz sami mi powiedzcie niby coś jest na kształt mz wyryte. Pamiętam że kiedyś kolega mi go zainstalował w simku i miał mega kopa xD nigdy nie tego nie zapomnę więc ja jestem chyba za tym gaźnikiem chyba że go pomyliłem z gaźnikiem nr 2. Dodam że kiedyś przy zakładaniu chyba tego gaźnika kolega napomniał że na nim będzie palił ok. 3l/100km. Nie jestem pewien czy to jest ten gaźnik ale mi się wydaje że to ten kolega też mówi że nie pamięta
2 gaźnik drugi 16n1-8 nie wiem jak się sprawuje w środku wyglada wszytko OK.
3 gaźnik 16n1-11 szkoda gadać mój stary gaźnik zały rozklekotany w środku nie pytajcie jak to możliwe ale palił mi simek na nim 15l/100km.
Gdybym chciał go założyć to gruntowny remont a tego nie chcę. Więc raczej odpada.
Czwartą możliwością był by gaźnik 16n3-4 który mam aktualnie założony jak na początku posta wspomniałem jest to nowy gaźnik ale nie oryginalny ten szmelc z allegro za 70 zł
Powiedzcie mi który gaźnik wybrać ? :>
Proszę o sugestie
Ostatnio zmieniony przez tomson dnia Pon 20:52, 18 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Który lepszy gaźnik: |
16n1-11 chyba od mz |
|
55% |
[ 11 ] |
16n3-4 - nówka |
|
45% |
[ 9 ] |
|
Wszystkich Głosów : 20 |
|
Autor |
Wiadomość |
bzyqs
Simson Fan

Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: jaroslaw
|
Wysłany: Pon 23:17, 18 Lut 2008 Temat postu: ; |
|
|
nie jestes pierwszą osobą która ma problem z utrzymaniem wolnych obrotów w gazniku typu 16n3-.... ja mialem ten problem i moj kolega tez. Regulacja pionową srubką nie pomagała wiec podpilowalismy mały łuczek na przepustnicy ok 1mm moze nawet mniej tak abys trzymając gaznik w poziomie i patrząc na opuszczonej oprzepustnicy od strony filtra powietrza widzial przeswit miedzy przepustnica a "korpusem" gaznika
to jest nasz sposób ktory pomogł aczkolwiek nie jest on chyba profesjonalny
a zauważyłem jeszcze cos ciekawego na schemacia gaznika 16n3 [link widoczny dla zalogowanych] zwroć uwage na punkt 7 jest tam dysza biegu jałowego znajdz ją w swoim gazniku i sproboj przedmuchac kompresorem
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Który lepszy gaźnik: |
16n1-11 chyba od mz |
|
55% |
[ 11 ] |
16n3-4 - nówka |
|
45% |
[ 9 ] |
|
Wszystkich Głosów : 20 |
|
Autor |
Wiadomość |
Paluch
Z Simsonem na ty

Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krzepice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 1:05, 19 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
W gaźniku 16N3 dysza biegu jałowego jest za śróbką obok dyszy głownej
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Który lepszy gaźnik: |
16n1-11 chyba od mz |
|
55% |
[ 11 ] |
16n3-4 - nówka |
|
45% |
[ 9 ] |
|
Wszystkich Głosów : 20 |
|
Autor |
Wiadomość |
lex_91
Simson Fan

Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 560
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Węglowice k. Częstochowy
|
Wysłany: Wto 9:28, 19 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Miałem taki problem że wszystko było ok, a gaźnikiem można było kręcić i kręcic i nic ;/ Okazało sie że po dobrym ustawieniu zapłonu problem zniknął A wcale simson źle nie chodził a jednak był zapłon
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Który lepszy gaźnik: |
16n1-11 chyba od mz |
|
55% |
[ 11 ] |
16n3-4 - nówka |
|
45% |
[ 9 ] |
|
Wszystkich Głosów : 20 |
|
Autor |
Wiadomość |
Matti_92
Stały bywalec

Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 1200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wiecie że mam banany:) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:06, 19 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Ja ma gaźnik 16 3-4 i ładnie chodzi
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Który lepszy gaźnik: |
16n1-11 chyba od mz |
|
55% |
[ 11 ] |
16n3-4 - nówka |
|
45% |
[ 9 ] |
|
Wszystkich Głosów : 20 |
|
Autor |
Wiadomość |
tomson
Bywalec

Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Stalowa Wola Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:55, 19 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Więc co robić ?
Nie lepiej oryginała założyć?
(16n3-4 polska produkcja z allegro 70 zł )
Nie myślę że jest problem z dyszą biegu jałowego gaźnik jest praktycznie nowy.
Założę gaźnik 16n1 oryginalny zobaczymy jak będzie chodził ile palił...
Powiedzcie mi jak ustawić poziom paliwa w komorze pływakowej tzn jaki ma być (ile mniej więcej benzyny ma być w "misce")
Ostatnio zmieniony przez tomson dnia Wto 22:21, 19 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|