|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
plastus
Bywalec
Dołączył: 09 Lis 2012
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kozłów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:17, 02 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
jak bardzo zależ ci na prędkości to załóż większą zębatkę zdawczą ale ale licznik będzie zaniżał możesz też założyć kosz sprzengłowy s70 ale drogo wyjdzie a jak masz licznik rowerowy to nie bendzie oszukiwać ja łape z 80km/h na 60ccm
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
benek21
Nowicjusz
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:19, 02 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
jeszcze jutro pojeżdżę i okaże się co i jak dokładnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Iwiny Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:47, 02 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Seria tłumik i seria gaźnik i chcecie cuda na kiju, ściągnij cyla i sprawdź czy na pewno ci go "nie zatarło". Z tego co piszesz na to wygląda, inny dźwięk itp. przerabiałem to ostatnio w 70/6/3 też zatarłem, odpalał i wszystko lecz źle wchodził na obroty, z deczka mulił bo przytarło pierścienie i tuleje. Kupiłem drugi tłok i jeździł aż znowu zatarłem. Ch***we tłokensy MZA.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
benek21
Nowicjusz
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 8:42, 03 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
ale moc ma taką samą a tłumik mówiłem że mam spawak na te same obroty co cylinder
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:27, 03 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
jak wy musicie jeździć, żeby tłoki zacierać. Ja mam jakiegoś najtańszego i 2 lata spokój, fakt że spokojnie jeżdże.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MichuS
Bywalec
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Konina Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:36, 03 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
stasiu007 napisał: | jak wy musicie jeździć, żeby tłoki zacierać. Ja mam jakiegoś najtańszego i 2 lata spokój, fakt że spokojnie jeżdże. |
Stasiu zgadzam się z Tobą. Trzeba cały czas szaleć żeby te zacierać tłoki. Ja mam zwykły zestaw od kniazia i półtora sezonu przejeździłem bez problemu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Iwiny Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:45, 03 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Ty to ciężko ci ściągnąć cylinder ??? Boisz się tego ? Jak nie ściągniesz to się nie dowiesz czy ci nie chapnęło tłoka.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
benek21
Nowicjusz
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:22, 03 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
a jak będzie chapnięty t jak będzie wyglądał
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:26, 03 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Nie będzie się świecił.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
benek21
Nowicjusz
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:28, 03 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
aha dzięki jak będę go rozbierał do malowania to lukne pod cyla
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:30, 03 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Zdjęcie cylindra to naprawdę 10 min, odkręcasz te 4 nakrętki od góry ściągasz głowice, wyjmujesz na szpilkach do góry normalnie cylinder, praktycznie nie ma co zepsuć, mi by to spokoju nie dało.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
benek21
Nowicjusz
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 16:06, 03 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
niedługo będę całego sima rozkręcał do malowania to się tym zajmę
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simsens51
Bywalec
Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: naklo
|
Wysłany: Sob 20:37, 16 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
chcesz to ich słuchaj ja tez miałem wyczyścić gaźnik itp .. nic nie robiłem św wymień i jak są za wysokie obroty to z prawej strony gaźnika ustaw w tej śrubie ze spręrzyną odkręć
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|