|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek668
Nowicjusz
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:01, 29 Kwi 2009 Temat postu: masakra.. |
|
|
Naprawde mój simek to jakis pechowy jest.. po pierwsze ustawiłem mu zapłon ksiązkowo czyli wg oznaczeń, i oczywiscie przerwe na platynkach, kondensator jest nowy.I tu pierwsza heca, bo simson nawet nie strzeli do puki nie ustawie mu przerwy na swiecy takiej minimalnej (przy 0,4mm nie ma co śnić). Ok, kupiłem nowy gaźnik próbowałem go regulowac ale jak kiedy nie jestem pewny co z tym zapłonem.Próbowałem naprawde wszystkiego w tym, zrobiłem szlif, pozakładałem wszedzie nowe uszczelki, wymieniłem głowice (w starej z tego ciągłego wykręcania i wkręcania posypał się gwint) przysięgam tak pechowego simka nie ma żaden z was.
Jeszcze jedno, jeszcze w tamtym sezonie simek jakkos odpalał z pychu i jakos jechał (40 km/h max) ale teraz juz zupełnie osłabł. Nawet jak uda mi sie go odpalic to nie ma siły ruszyć. Czasami jeszcze wypluwa benzyne przez gaźnik, i czasem kopie go 20 razy ze ssaniem a świeca jest sucha.
Czasami mam ochotę popchnąć go pod tira przysięgam. Pomóżcie !!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Śro 13:37, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
to nie wina simsona tylko twoja... jeśli sie nie znasz to jak on ma chodzić ?? co z tego że wszystko nowe jak wyregulować go nie potrafisz. na samo początek musisz ustawić przerwę na platynkach ale nie książkowo tylko metodą prób i błędów.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vellar
Bywalec
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olkusz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:55, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
pechowiec heh mój miał 4 remonty silnika w ciągu 3 lat ostatni zrobiłem sam 2 tygodnie temu i on nie jeździ on zapier@#$%
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Śro 20:33, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Popraw nazwę tematu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:41, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Cewka zaplonowa w iskrowniku to raz. Nie baw sie swiecami, bo to nic nie zmieni, 0,4 i tak ma chodzic. Kondensator mimo ze nowy, to nie ufalbym a bardzo. Jak wymienisz cewke, daj paliwo strzykawka i zapal.
Jak zapali i nie zaciagnie paliwa przez gaznik to zacznij grzebac w gazniku.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek668
Nowicjusz
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:08, 30 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Cewka w iskrowniku jest nowa bo kiedys ja wymieniałem, zapłonowa tez jest dobra bo próbowałem na innych i jest to samo, z przerwą na platynkach próbowalem wiele razy siedziałem ze szczelinomierzem godzinami i to samo... Swoją drogą moze i sie nie znam, ale zaglądało do niego kilku gosci którzy sie znają i.. tez rozkładają ręce. Stąd tytuł postu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hary94
Bywalec
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:01, 01 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Moj kolega mial tez ogromna problemy z silnikiem... Kukalo do niego wiele osob, jenak nic to nie dalo. W zaplonie chyba wszzystko nowe, gaznik nowy. Ostatecznie wyminil lozyska na wale i okazalo sie ze to one byly powodem. Zrobil poprostu konkretna kapitalke silnika i dopiero wtdy zaczal chodzic.
Jesli iskre masz to musi byc jakis problem z gaznikiem, o ile masz iskre.
Strzykawką na tłok probowales? Nie ma sie co zalamywac. Moze to glupi przyklad ale ogara 200 regulowalem pol roku. Chyba nie bylo osoby w okolicy ktora by sie ze mnie nie smiala, ale po koncowej regulacji, bylo malo osob ktore mi go nie zazdroscily. Tak samo w simku tez sie nie poddaje, reguluje gaznik juz 2 tydzien Heh ksiazkowo nie ksiazkowo, metoda prob i bledow i tak jest najlepsza.
Pozdrawiam i zycze wytrwania
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|