|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Co zmienic |
więcej paliwa na srubce |
|
0% |
[ 0 ] |
więcej paliwa na iglicy |
|
75% |
[ 6 ] |
mniej paliwa na srubce |
|
12% |
[ 1 ] |
mniej paliwa na iglicy |
|
12% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 8 |
|
Autor |
Wiadomość |
heniek1990
Bywalec
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:32, 03 Maj 2008 Temat postu: Muł na 19n ( nowy a nie rozwiercany) |
|
|
Czesc.
Mam taki problem. Jakis czas temu nabyłem zestawik rzt 60, lecz początkowo zostawiłem standardowy gaznik. Mocy było pod dostatkiem. Pewnie na dobrej drodze przekroczyłe bym 80 może 85 km/h.
Jednak zmieniłem gaźnik na 19n1-11. I sprawa ma się tak. Najpierw założyłem gaznik. Odpalił ale miał muła tzn. kiepsko reagował na ruchy manetką na postoju a jak chciałem ruszyc to nawet nie ruszył. Następnie zmieniłem dysze 105 na 80 i wywaliłem ten lejek co jest w SR pod filtrem powietrza. Silnik chodził o niebo lepiej. Rewelacyjnie sie zbierał tak gdzies do 60km/h , ale tu włąsnie tkwi problem. Po przkroczeniu 60 -65 km/h zostaje jeszcze z połowa gazu, więc mu odkręcam a on przyspieszy ze 2 -5 km/h i nie więcej.
Zastanawiam się czego mu brakuje : za mało powietrza, za mało paliwa, a moze iglica ( daje mało paliwa, jest opuszczona bo ząbek jest na górze ). Wolnych obrotów nie ma. W sumie możecie napisac zebym kombinował metodą prób i błędów ale dzisiaj po południu pada i tak pewnie bedzie do wieczora i nie miałem czasu na regulacje , ale jutro napewno będę regulował i chce wiedziec co moze byc nie tak i żeby w ciemno nie strzelac, miec jakis pomysłe to się Was pytam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Co zmienic |
więcej paliwa na srubce |
|
0% |
[ 0 ] |
więcej paliwa na iglicy |
|
75% |
[ 6 ] |
mniej paliwa na srubce |
|
12% |
[ 1 ] |
mniej paliwa na iglicy |
|
12% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 8 |
|
Autor |
Wiadomość |
enduros70
Simson Fan
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 661
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarosław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:34, 09 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Iglice daj na środek. Śrubke od przepustnicy odkręć tak zębyś musiał na gazie trzymać go i dokręć śrubke od powietrza i odkręcaj do momentu aż się bedzie normalnie zbierał, potem wystarczy wkręcić śrubkę od przepustnicy, żeby chodził sobie na wolnych obrotach i napisz czy coś dało. A sprawdź też poziom paliwa i czy ta dysza 80 nie jest za duża?? Ja mam 70/2 i mam 78.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Co zmienic |
więcej paliwa na srubce |
|
0% |
[ 0 ] |
więcej paliwa na iglicy |
|
75% |
[ 6 ] |
mniej paliwa na srubce |
|
12% |
[ 1 ] |
mniej paliwa na iglicy |
|
12% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 8 |
|
Autor |
Wiadomość |
heniek1990
Bywalec
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:54, 13 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Wyregulowałem, dałem dysze 76 i wywaliłem stożek. Zyleta dzieki za wypowiedz
Ostatnio zmieniony przez heniek1990 dnia Wto 13:55, 13 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Co zmienic |
więcej paliwa na srubce |
|
0% |
[ 0 ] |
więcej paliwa na iglicy |
|
75% |
[ 6 ] |
mniej paliwa na srubce |
|
12% |
[ 1 ] |
mniej paliwa na iglicy |
|
12% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 8 |
|
Autor |
Wiadomość |
enduros70
Simson Fan
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 661
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarosław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:34, 13 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Można zamknąć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|