|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matheush
Simson Fan
Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 633
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lipy
|
Wysłany: Śro 19:19, 23 Maj 2007 Temat postu: muli |
|
|
mam problem. jak kupowałem simsona w marcu to szedł jak strzała, 65 bez problemu, a teraz wkreca sie ledwo do 50. co może być tego przyczyną - jak to naprawić? dodam że w międzyczasie zmieniałem przednią zębatkę z 14 na 15 i łańcuch napędowy(simson to 60-ka).
POMOCY!
Edit: przesunąłem trochę tłumik, bo kolanko było włożone dość mocno do środka. teraz jest trochę lepiej, ale nie idealnie...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JacekM
Stały bywalec
Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Śro 20:28, 23 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
U mnie bylo to sabo .. okazalo sie ze zle go dotarłem i pierscien sie zapiekl ehh szkoda gadac a potem jak wyjmowalem tłok rowek sie rozwalil gdzie wchodzi pierscien .
Jaki posiadasz cylinder 60 cm niemiecki czy polski ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lolowo
Bywalec
Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z kątowni
|
Wysłany: Śro 20:36, 23 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
mi to wygląda na standardowe objawy polskiego cylindra ... jeśli takowy masz to wiadomo co trzeba zrobić ... :P
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hamus
Bywalec
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:32, 23 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Lolowo ma racje polskie cylindry to gowno i jesli taki posiadasz to do wymiany na niemiecki. :P
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rudnik nad Sanem
|
Wysłany: Czw 8:12, 24 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
najpierw sprawdz gażnik niż wymieniaj cylinder. Możesz mieć poprostu zawalony syfem. Ostatnio u mnie miałem identyczne objawy to wykręciłem go , poczęstowałem kompresorem i chodzi normalnie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mask
Nowicjusz
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 9:30, 24 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
sprawdz czy nie masz plywaka w gazniku peknietego bo ja tak mialem i mi caly czas zalewal
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafiki
Bywalec
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 12:39, 19 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
To może być przyczyna wszystkiego nawet gorszej benzyny.... albo złej mieszanki, obstawiam na gaźnik przeczyść syf z baku, polecam wrzucenie do niego starego łańcucha i solidne wstrząsy a potem filter paliwa i przeczyszczenie gaźnika.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matheush
Simson Fan
Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 633
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lipy
|
Wysłany: Wto 17:15, 19 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Temat jakby kapkę nieświeży. A przyczyną mulenia był zawalony tłumik, który został wyczyszczony dopiero kiedy zatkał się KOMPLETNIE. Mimo to dzięki wszystkim za pomoc. TEMAT DO ZAMKNIĘCIA
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|