 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszkal
V.I.P

Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 14 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:43, 01 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
moze pierscienie popekaly ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darek_simson_enduro
Stały bywalec

Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 1269
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Tarnowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:52, 01 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
DaRaS napisał: | Ok... Ta jasne uciekły przez tłumik... |
mi dziś jeden wyskoczył przez tłumik wiec nie mów że to nei możliwe zobacz tak jak pisza koledzy na pierścienie i tłok
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
soviet100
Zamieszkały na forum

Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 5927
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:03, 01 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
a ja coś innego zasugeruje :P zapłon ja miałem to samo 3 jadę do 50km a 4 wrzucę spada do 40 zobacz przerywacz u mnie to było wadą
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
walker69
Śpiący na Forum

Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:15, 01 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
mogło wywalić simering i traci kompresje dlatego tak słabo
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES

Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Pią 20:04, 01 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
A na 1,2 i 3biegu jedzie dobrze, czy też słabnie ??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK

Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Pią 20:17, 01 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
a ile jedzie na 2 biegu max?? zdejmij cylinder i sprawdz czy jest prog, czy sa przedmuchy na tloku i w jakim stanie pierscienie sa, mozesz tez sprawdzic luz na zamku pierscienie (wymontowujesz pierscienie i wkladzasz je same do cylindra 2 cm od gory)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin21
Z Simsonem na ty

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 3000
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okrzeja
|
Wysłany: Pią 20:48, 01 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Chyba autor sie przestał interesować...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
soviet100
Zamieszkały na forum

Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 5927
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:04, 01 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
no jak zwykle :P wiec czekamy na coś od niego
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DaRaS
Bywalec

Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 21:53, 01 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
No to jest tak... Ruszam z jedynki(ledwo ruszy) wrzucam następne biegi i przeciagam na maksa, że gdyby nie ta usterka to jechał był bym ze 65km/h, a tak całym maksem na czwórce robi 20km/h. Sądze że nie ma kompresji ale (nie jestem mechanikiem i nie mam w ogóle na ten temat pojęcia) jutro zakładam pierścienie i jak nic się nie zmieni nakręce filmik i wzuce na [link widoczny dla zalogowanych] i najwyżej ocenicie co by to było...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lex_91
Simson Fan

Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 560
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Węglowice k. Częstochowy
|
Wysłany: Sob 16:11, 02 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
A jak jedziesz to slychac jakby nie mial komprechy ? slychac jakby powietrze gdzies szlo w bok przy dodawaniu gazu i nie mial zadnej reakcji albo slaba ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lycha_15
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 2442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łaziska City Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:17, 02 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
kompreche idzie sprawdzic odpalajac starterem napewno poczujesz roznice gdybys mial kompresje a gdy nie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DaRaS
Bywalec

Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 16:27, 02 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj pojechałem kupić pierścienie do pobliskiego miasta. Gościarka sprzedała mi za duże pierścienie... Rozkręciłem głowice i cilinder patrze a tu na tłoku z jednej strony rysy dość głębokie tzn. tak 0,3mm a pierścienie dobre... Zrobiłem zdjęcie tego tłoka:
[link widoczny dla zalogowanych]
A potem wziąłem stary tłok który był "spuchnięty" (nie wiem czym sie rużni spuchnięty od dobrego) i miał identyczne rysy jak ten teraz założony (wyżej). To ten stary tłok:
[link widoczny dla zalogowanych]
A i jak jechałem simsonem to nie że normalnie sie rozpędzał i na czwartym biegu zwalniał do 20km/h tylko tak że na jedynce miał 5km/h na dwójce 10 km/h na trójce 15km/h a na czwórce 20km/h (około). Nowe pasujące pierścienie będe mieć dopiero za tydzień... Czy wymienic tłok? Wytłumaczcie jak rozpoznać że tłok jest spuchnięty.
Lex_91 dokładnie było tak jak mówisz..
Ostatnio zmieniony przez DaRaS dnia Sob 16:44, 02 Lut 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bystry
Nowicjusz

Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pleszew
|
Wysłany: Sob 19:43, 02 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Skoro wymieniasz pierścienie, to tłok też bym ci radził jeżeli piszesz, że ma rysy dość głębokie, tymbardziej, że w simsonie nie jest to duży wydatek. Co do utraty kompresji, to masz uszczelke pod głowicą? Jak nie to spróbuj założyć. Ja miałem kiedyś lekko krzywą głowice w motorze pod którą uciekało powietrze, to motor też był bardzo słaby.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ziomu$s
Bywalec

Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Częstochowy
|
Wysłany: Sob 21:39, 02 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
<lol2> Na bank ci sprzeglo ciągnie! Poprostu ty ruszasz na max gazie i od 1 do 4 i max obroty na czwartym biegu a on jedzie 20 to tak jak bys caly czas lekko sprzeglo trzymał! Sprawdz to bo to coś ze sprzęgłem...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|