|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wowka124
Nowicjusz
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pon 21:38, 29 Cze 2009 Temat postu: Niby cyka ale nie do końca... |
|
|
Siema...Mam mały problem otóż, gdy simson jest zimny to chodzi normalnie daje sie przegazować i w ogóle zrywny wszystko pięknie ale gdy jest ciepły to traci moc i nie daje sie za bardzo prze3gazować daje sie przegazować ale nie tak jak jest zimny. Nie wiem kupiłem nową świece Bosch 4 elektrodowa czy jakoś tak zapłon ustawiłem wyregulowałem filtr czyściutki jak talala. Pomożcie
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spike
Simson Fan
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Zamościa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:41, 29 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ale to dzieje się pod obciążeniem w czasie jazdy czy jak stoi w miejscu?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wowka124
Nowicjusz
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pon 21:50, 29 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
W czasie jazdy i na postoju
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kojot
Stały bywalec
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 1382
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zebrzydowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:29, 29 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
nowa świeca ni ci nie da, najprawdopodobniej to puchnący tłok, lub poprostu zapłon zle ustawiony
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wowka124
Nowicjusz
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pon 23:08, 29 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
zapłon ok a puchnący tłok o co kaman jak to naprawic simsona mam na dotarciu;
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spike
Simson Fan
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Zamościa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:09, 29 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
A jaki gaźnik? 16N1-11?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wowka124
Nowicjusz
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pon 23:13, 29 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Taki sam jak mówisz 16-n1
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spike
Simson Fan
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Zamościa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:33, 29 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Spróbuj wyregulować śrubką prawej strony. Śrubka od składu mieszanki biegu jałowego. wykręć ją 1/4-1/2 obrotu. Prawdopodobnie dostaje za dużo benzyny i kiedy jest zimny to powietrze jest gęstsze i jest ok a jak się rozgrzeje to gaśnie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|