|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
omamo
Nowicjusz
Dołączył: 06 Lip 2013
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 17:52, 24 Maj 2015 Temat postu: Nie chce odpalic po remoncie |
|
|
Siemano, mam simsona sr50 12v w zime robilem remont ( lozyska, uszczelniacze, cylinder 60/4/3 tłok) po zlozeniu nie bylo iskry wymienilem kondensator i platynki, teraz iskra jest b. ładna ale problem jest w tym ze simson nie chce odpalic, z popychu zagada ale na obroty nie chce wejsc a z kopa tylko pryknie i gaśnie. Dajcie propozycje co mam sprawdzic.
( zapłon ustawiany, gaźnik czyszczony : ) )
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nico_Grant
Bywalec
Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:01, 24 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Wypadałoby ustawić zapłon.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
omamo
Nowicjusz
Dołączył: 06 Lip 2013
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 16:18, 25 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
czytanie ze zrozumieniem, zapłon ustawiany
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nico_Grant
Bywalec
Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:02, 25 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
To może gaźnik ustawić (na początku na bogatszą mieszankę), sprawdzić czy w układzie dolotowym nie ma lewego powietrza...
Można tez sprawdzić czy paliwo leci ze zbiornika.
Ostatnio zmieniony przez Nico_Grant dnia Pon 17:05, 25 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
omamo
Nowicjusz
Dołączył: 06 Lip 2013
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 17:15, 26 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
paliwo dochodzi, iskra b.ładna , a z kopa tylko pare razy pyrknie i gasnie z popychu odpali ale jak zluzuje to nie wchodzi na obroty
https://www.youtube.com/watch?v=VCOmJX2HsfM
na filmiku manetka odkrecona do końca a na obroty nie wchodzi
Ostatnio zmieniony przez omamo dnia Wto 17:15, 26 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nico_Grant
Bywalec
Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:43, 26 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Tak jakby miał za późny zapłon.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
omamo
Nowicjusz
Dołączył: 06 Lip 2013
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 18:12, 26 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
platynki otwieraja sie równo z 1.8 przed gmp, moze 1.6
Ostatnio zmieniony przez omamo dnia Wto 18:59, 26 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nico_Grant
Bywalec
Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:10, 26 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Zakładam że przerwa na platynkach i na elektrodach świecy wynosi 0,4mm.
Sprawdź moment otwarcia platynek żarówką (tylko nie puszczaj prądu przez koło magnesowe, bo możesz je rozmagnesować), lub cienką folią ALU- gdy będzie ją można wysunąć ze szczeliny między kowadełkiem i młoteczkiem, znaczy że jest to punkt zapłonu (sprawdź czujnikiem zegarowym)
Sprawdź w gaźniku pływak- poziom paliwa w komorze pływakowej oraz zaworek dopływu paliwa - czy prawidłowo działa- czy otwiera dostateczny przepływ paliwa po obniżeniu się pływaka. Sprawdź czy nie jest zatkane odpowietrzenie korka paliwa (wystarczy zdjąć wężyk paliwa z gaznika i sprawdzić czy paliwo leci ciurkiem przez dłuzszy czas).
Silnik do szczęścia potrzebuje trzech rzeczy:
-właściwej iskry- o właściwej mocy, we właściwym momencie
-właściwego sprężania mieszanki- w komorze korbowej i komorze spalania (ale to po remoncie jest chyba ok.)
-właściwej, palnej mieszanki paliwa z powietrzem (jeśli gaźnik jest czysty i wyregulowany, to powinno być ok.)
Jeśli powyższe 3 warunki są spełnione, to według wszelkich wyroczni i przepowiedni, silnik musi prawidłowo pracować.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|