|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szczur222
Nowicjusz
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:00, 10 Paź 2008 Temat postu: nie dostaje paliwa do cylindra |
|
|
Siema wszystkim
Mam taki problem i nie wiem jak sobie z niem poradzić,możliwe ze będę musiał nowy gaźnik kupić ale najpierw chciałem was się poradzić.
Problem polega na tym ze nie dopływa paliwo do cylindra,a dysze od paliwa mam odkręconą tak,że aż go powinno zalewać a w cylindrze sucho jak na pustyni
Wiecie co to może być?
szlak mnie trafia
pomóżcie jak możecie
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzesiek_simsons51
KIEROWNIK
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 5801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:09, 10 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Czyściłeś gaźnik i wszystko przez co przeplywa paliwo? Dochodzi wogole paliwo do gaźnika?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kojot
Stały bywalec
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 1382
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zebrzydowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:53, 10 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
sprawdz czy paliwo przez kranik lecii....
PS. taki kolega co nie ma pojecia o simsonach jak mu paliwo nie dochodzilo to uznal ze tlok jest do wymiany ;d i jechal do jakiegos kolesia zeby mu tlok wymienil ;p ale sie potem wszyscy z niego nabijali...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
enduros70
Simson Fan
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 661
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarosław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:14, 10 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Wkręć spowrotem dysze bo tylko pogorszyłes zasysanie paliwa. Ściąg wężyk od paliwa i zobacz czy leci, jesli nie to przeczyść kranik. Jak masz fltr paliwa to zobacz czy jest drożny. Ale najszybciej to będzie zacinający się zaworek iglicowy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
walker69
Śpiący na Forum
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:23, 10 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Może to być przez zatkany gaźnik albo za mały poziom paliwa w gaźniku.
Najgorsza możliwość to taka z jaką sam się kiedyś spotkałem, mainowicie rozszczelnione kartery na łączeniu skrzyni korbowej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondzio333
Stały bywalec
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:29, 10 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Zobacz czy paliwo dochodzi do gaźnika. Jaki masz poziom paliwa w komorze pływakowej?? Byc może jest źle podgięty pływak i w ogóle paliwo nie dochodzi do komory pływakowej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szczur222
Nowicjusz
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:07, 15 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
gaźnik był czyszczony ,paliwa jest dużo w komorze pływakowej.gdy odkręciłem gaźnik i przystawiłem rękę do wlotu i kopłem kopką to zamiast ciągnąć to wyraźnie dmuchało mi z wlotu,nie wiem może jest gdzieś nieszczelny ale cylinder i głowina na 100 jest szczelna
sory że tak długo nic nie pisałem ale nie miałem neta,poradźcie mi coś bo nie wiem co zrobić
a jak odkręciłem wydech to strasznie tam mokro było
a ma to znaczenie jak odwrotnie założyłem tłoka? bo zazwyczaj na tłokach jest szczałka że ma być w stronę dolotu
Ostatnio zmieniony przez szczur222 dnia Śro 10:14, 15 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzelno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:41, 15 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Tłok zakłada się strzałką do wydechu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
walker69
Śpiący na Forum
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:35, 15 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Nawet jak odwrotnie założysz tłok to silnik odpali.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Śro 18:27, 15 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
jedyna mozliwosc w 2T to mega podciety tlok od strony ssania, zobacz czy jest oryginalny tlok czy uciety
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
walker69
Śpiący na Forum
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:39, 16 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Albo rozszczelniona skrzynia korbowa. Nalej do skrzyni korbowej benzyny jak bedzie z niej ciekło to znaczy że jest rozszczelniona.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szczur222
Nowicjusz
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:08, 17 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
jak odgiąłem pływak tak ze paliwo leciało cały czas to miałem aż zalaną świece,ale z gaźnika się lało ze wszystkich stron i słabo zasysa już od strony wydechu lepiej zasysa a powinno być odwrotnie
zmiennie dziś tłoka strzałką do wydechu i jak to nic nie da to zaleje skrzynie korbową
zrobiłem odwrotnie,zalałem paliwem skrzynie korbową i po ok. godzinie ubyło ok 2 cm paliwa,mogło se tyle wyparować w ciągu godziny? czy uciekło przez jakąś nieszczelność?
Ostatnio zmieniony przez szczur222 dnia Pią 10:26, 17 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
walker69
Śpiący na Forum
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:16, 17 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
jesli nic nie kapało jak obserwowałeś skrzynię to raczej wyparowało, benzyna bardzo szybko paruje. Myślę że bezie to wina gaźnika, zatkany albo ma za mały poziom paliwa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szczur222
Nowicjusz
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:12, 17 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
właśnie przyszłem ze szkoły ubyło troche więcej paliwa ale się nic nie leje,gaźnik był czyszczony,a poziom paliwa jest wysoki już wyższego się nie da żeby się z gaźnika nie lało,jak miałem tak odgięty pływak,że cały czas ciągło paliwo do gaźnika to paliwo ciągło do cylindra tylko sie ze wszystkich otworów w gaźniku lało
i jeszcze zauważyłem ,że jak odkręcę rurę wydechową przyłożę rękę to to zamiast dmuchać to wciąga ,a od strony gaźnika ledwo wciąga
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomson
Bywalec
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Stalowa Wola Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:32, 18 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
a jak z kompresją? moze masz wygięte mocowania cylinder-gaźnik i lewe bierze
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|