|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michal91a
Simson Fan
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lewniowa
|
Wysłany: Pon 12:22, 26 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
a spróbuj przysłonić rękom tak z pół wlotu powietrza do gaźnika jak ci lapnie to będziesz wiedział czy gaźnik do wyregulowania czy coś innego
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rejdzik
Bywalec
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:17, 26 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Też nie rozwiązałem tego problemu u siebie, 80cc z gaxnikiem 21mm, gdy zimny - muszę go pchnąć choćby 2m, odpali i pięknie cyka. Zgaszę, z kopnika pali dosłownie po naciśnięciu ręką. Ostygnie - można kopać ile się chce, na ssaniu to samo. Lekki pych i cyka... Nie udało mi się tego zdiagnozować.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Klimas_h442
Nowicjusz
Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:38, 26 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Zasłaniałem ręką i to samo.Rejdzik latem miałeś to samo?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rejdzik
Bywalec
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:38, 27 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Tak.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
House
Z Simsonem na ty
Dołączył: 27 Cze 2008
Posty: 3488
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Cieszyna Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:25, 27 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
a co o moim powiecie ? bo mam podbnie jak wy , na poprzedniej stronie opisalem problem ....
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rejdzik
Bywalec
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:58, 27 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Ja sprawdziłbym w kolejności:
- mieszankę biegu jałowego
- sprawność uzupełniania paliwa przez zaworek w komorze pływakowej oraz całą drogę przepływu paliwa począwszy od kranika oraz odpowietrzenia baku
- przerwę
- cewkę zapłonową w iskrowniku, możliwe że jest w jakiś sposób uszkodzona i przy niskich obrotach daje mniejsze napięcie, co z kolei daje powód do zalwania na niskich ( u siebie też to muszę sprawdzić i polecam sprawdzić to też kol. klimas )
Ostatnio zmieniony przez rejdzik dnia Wto 16:00, 27 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Klimas_h442
Nowicjusz
Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:58, 17 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Parę dni temu aby sprawdzić problem gaźnika pożyczyłem od kumpla oryginalny gaźnik z Simsona Schwalbe 16n1,i jest lekka poprawa,simek jak jest zimny to zapali ale trza mu dużo razy kopać i przy okazji wyciągnąć z 2 razy świecę gdyż robi się cała mokra,próbowałem ustawić gaźnik,niby jak chodzi na wolnych jest ok,ale żeby go zapalić na niskich temp to trza robić tak jak wyżej opisałem ale co zauważyłem to ostatnio z rana jak wyciągnąłem świece i chciałem sprawdzić iskrę to jej prawie nie było widać,tylko taka mała pipka przeskakująca miedzy elektrodami,próbowałem na wielu świecach i było to samo,zwiększałem,zmniejszałem przerwę na świecy i nadal to samo.Od czego to tak mogło być,czy to może być powodem ciężkiego zapalania?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|