|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maniek1gy1
Bywalec
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Chełm Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:50, 22 Sty 2011 Temat postu: Nie można wyregulować gaźnika |
|
|
mam problem otóż:
wcześniej jeździłem było wszystko ok tylko znajomy dorwał się do gaźnika bo stwierdził że simek źle chodzi i rozregulował cały gaźnik i gdy ustawiłem śrubkę od składu mieszanki na ok 2,5 obrotu gdy go od pale (pali ładnie) od razu buuu a jak złapie trochę to wkręci się na połowę obrotów na manetce do końca i spowrotem buu i tak na okrągło a gdy wykręcę świece to jest w czarnej benzynie a gdy go już zaleje to gaśnie ustawiłem iglice na 1 ząbek u góry to trochę się poprawiło ale i tak zaraz go spowrotem zalewało dysze główną mam 70 wcześniej było bardzo dobrze a teraz nie da się ustawić
marcin1gy1 jest teraz aktywny Raportuj zły post Edytuj/Usuń Wiadomość
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gruby1155
Bywalec
Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lipnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:22, 23 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Śrubkę od składu mieszanki musisz bardziej wykręcić . Jak robi takie buuuu i gaśnie to znaczy że ma za dużo benzyny .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Styropian
Stały bywalec
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:30, 23 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
A ten twój znajomy pływaka nie przestawiał?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maniek1gy1
Bywalec
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Chełm Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:10, 23 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
pływak jest ustawiony na chyba 26mm i 32,5mm coś takiego nie pamiętam już, ale książkowo jest ustawiony
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adriano19921106
Bywalec
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czerwona Woda Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:17, 23 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Moja rada jest taka, nie ustawiaj pływaka wg książki tylko tak żeby paliwo w komorze pływakowej było na równi z takim ząbkiem na ściance komory, wtedy na pewno będzie dobrze. Sprawdź poziom tego paliwa, bo mi się zdaje, że ten twój znajomy rozregulował pływak.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:34, 23 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Tak miałem ten sam problem z gaźnikiem. Cały dzień siedziałem i nic nie poradziłem. Następnego dnia rozebrałem komorę pływakową i ustawiłem i odpalił od kopa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maniek1gy1
Bywalec
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Chełm Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:59, 23 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
tzn jak ustawić? adriano19921106 mógł byś mi to jakoś opisać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adriano19921106
Bywalec
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czerwona Woda Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 1:38, 24 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Jest to bardzo proste do ustawienia. Podginasz delikatnie tak tą blaszką od pływaka, najlepiej tą od strony bolca (nie od zaworka iglicowego) tak żeby po delikatnym zdjęciu komory pływakowej paliwo w niej było na równi wypustki, która znajduję się na ściance w środku komory pływakowej. Napełnianie gaźnika paliwem powinno być napełniane z założoną uszczelką gaźnika i na równej powierzchni, najlepiej przytrzymać gaźnik podczas napełniania prosto na korpusie silnika, kiedy się już napełni zdjąć delikatnie wężyk, ściągnąć górną część gaźnika, przytrzymać dolną część tj komorę pływakową na równej powierzchni i sprawdzić poziom paliwa tak jak wcześniej opisałem. Powtarzać tak długo tę czynność dopóki dopóty poziom paliwa nie będzie na równi z tą wypustką na ściance.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|