|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blumen
Bywalec
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:15, 21 Kwi 2012 Temat postu: nie odpala po kapitalnym remoncie |
|
|
Panowie, Mam silnik po remoncie (nowy wał, łożyska cylinder, tłok i głowica). Ustawiłem zapłon (na pewno dobrze) 1.8 mm przed GMP zaczynają się rozwierać platynki. Max rozwarcie platynek 0.4mm.
Gaźniku (16n1-11) ustawiłem tak na 2,5 obrotu od max wkręcenia. Na świecy jest iskra (ale mimo wszystko jeszcze świecę przejrzałem, jest elegancka).
Wszystko pięknie a simek nie odpala. Paliwo świeżutkie jeszcze w proporcji 1:33.
Uszczelka jest wsadzona (pod cylindrem).
Ma ktoś jakiś pomysł co jest grane (dodam, że lekka zmiana zapłony w jedną lub drugą nic nie zmienia, tak samo jak zmiany położeń śrub regulacyjnych w gaźniku) ??
Ostatnio zmieniony przez blumen dnia Nie 9:02, 22 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podkarpackie
|
Wysłany: Sob 16:22, 21 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
spróbuj podlać mieszankę bezpośrednio pod świecę może pomoże. Sprawdź też simering ja miałem nowy i po 2 dniach zaczął przeciekać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blumen
Bywalec
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:25, 21 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
który simmering? mieszanke wlałem do cylka (troche) i wszystko wygląda tak samo - nie odpala
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podkarpackie
|
Wysłany: Sob 16:58, 21 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
od strony sprzęgła może olej z skrzyni tam się dostał
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blumen
Bywalec
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:29, 21 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
to nie to. A może jakiś konkret? czemu to cholerstwo nie pali? przegoniłem go po ulicy chyba z 5 km i nie mam juz do niego siły.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SRC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:10, 21 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Nie masz na magnecie dwóch rowków na klin?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blumen
Bywalec
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:41, 21 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
nie. jest jeden. Sprawdziłem jeszcze raz suwmiarką i zapłon wydaje się ok (tam gdzie się kreseczki pokrywają jest 1.8mm do GMP i zarazem rozchylają się platynki. Dalej nie działa. Ma ktoś pomysł jakiś? Jak go z górki przegoniłem to z rury dymi (tak jakby na gaz jakoś tam reaguje), ale nie odpala...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podkarpackie
|
Wysłany: Sob 19:02, 21 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
może cewka butelkowa ? a może kondensator.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blumen
Bywalec
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 0:26, 22 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
no ale dlaczego chodził przed remontem a teraz nie? cewka była na swoim miejscu bez zmian cały czas...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 7:56, 22 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
1. Sprawdź długość iskry na kablu WN bez fajki i świecy, tzn. zbliż koniec kabla do cylindra i kopnij. Przy jakiej max odległości była iskra?
2. Jak wkręcisz suchą świecę i kopniesz kilka razy, to ona po wykręceniu jest mokra?
3. Obróć na chwilę podstawę iskrownika maksymalnie w lewo (przeciwnie do ruchu wsk. zegara, przyśpieszenie zapłonu) - jest tam blaszka, która uniemożliwi obrót za duży, ale ile się da. Czy dał oznaki życia?
P.S. Popraw tytuł, bo "remont kapitralny" nie brzmi dumnie
Ostatnio zmieniony przez Syzyf dnia Nie 8:00, 22 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blumen
Bywalec
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:03, 22 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
1. dopiero w poniedziałek (a jakie ma być??)
2. tak
3. próbowałem i nic
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sławek SIMER s51
Simson Fan
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 622
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie/okolice łańcuta/rakszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:50, 22 Kwi 2012 Temat postu: Re: nie odpala po kapitalnym remoncie |
|
|
blumen napisał: | Gaźniku (16n1-11) ustawiłem tak na 2,5 obrotu od max wkręcenia. Na świecy jest iskra (ale mimo wszystko jeszcze świecę przejrzałem, jest elegancka). |
Sprubój jeszcze pobawić się z tym gaźnikiem może w nim tkwi przyczyna, powiadasz że świecę masz mokrą może go zalewa za bardzo i nie odpali.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blumen
Bywalec
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 0:33, 23 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Gazior przemęczyłem we wszystkie strony. Sprawdzałem właciwie 2 gaźniki (stary 16n1-11 i 16n3-4 nowy) i obydwa mimo "domyślnych" ustawień i prób zmian nie działa.
Wpadł mi do głowy szalony pomysł. Może zdążyłem już jakimś cudem zatrzeć? Zajrze do cylka może jutro to stwierdze czy tam się nie dzieje nic złego...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podkarpackie
|
Wysłany: Pon 7:25, 23 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Nie zaszkodzi zobaczyć zawsze możesz, ale zatarcie to nie ... to by było wręcz śmieszne . Może masz za małą kompresję ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blumen
Bywalec
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:47, 23 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
czy ja wiem... jest istotna różnica przy kręceniu magnetem z świecą i bez. A z jakiego to niby powodu miałaby być słaba kompresja?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|