|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:39, 29 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
to jest klin [link widoczny dla zalogowanych]
tą śrubką chyba się też mieszankę reguluje a spróbuj go na ssaniu zapchać i jak nie odpali to powiedz jaka świeca ale to nie wina klinu jak jest iskra
Ostatnio zmieniony przez Janaszioom dnia Sob 13:42, 29 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marian
Stały bywalec
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Harbutowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:51, 29 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Ta śrubka o którą pytałeś, jest do regulacji wolnych obrotów
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasiodora
Bywalec
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Horyniec zdrój Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:15, 29 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Iskra na ściętym klinku ma być , przynajmniej ja mam jak klinek mi zetnie . Sprawdź czy jest w porządku. ściąg koło magnesowe i zobaczysz . Na wale ma być taki rowek w którym ma byc klinek . Przy ściąganiu może Ci spaść na ziemie bądź przyciągnie go magnes od koła magnesowego .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:16, 29 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
i klin może w wale zostać kawałek wybij go śrubokrętem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
1mishal
Bywalec
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: z kątowni ;P Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:51, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
To nie to sprawdziłem wszystkie odpowiedzi, patrzyłem na ten klin i jest cały, zapłon sprawdziłem i jest ustawiony, iskra na świecy jest (niebieska), regulowałem gaźnik, dokładnie wyczyściłem dysze i w ogóle cały gaźnik, paliwo w komorze jest do połowy, pływaki wyregulowane, świecy nie zalewa.
Nawet cały wydech wyczyściłem i NIC. Co to może być, bo już naprawde niewiem!?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bolek1521
Nowicjusz
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Staszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:15, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
markan02 napisał: | Ta śrubka o którą pytałeś, jest do regulacji wolnych obrotów |
nie ona jest od regulacji mieszanki tak jak pisał janiszimon )
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
1mishal
Bywalec
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: z kątowni ;P Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:38, 02 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Już wiem, to przez gaźnik, ściągnąłem go, we wlot paliwa wlałem troche benzyny i odpalił na chwile. Czyli trzeba wyregulować gaźnik, tylko jak??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|